Δεν αποτελεί μυστικό πως το Apple TV δεν κατάφερε να γίνει μια πλατφόρμα για gaming όπως ήλπιζε η Apple. Τον προηγούμενο μήνα οι προγραμματιστές του Minecraft ανακοίνωσαν πως σταματάνε την υποστήριξη για το Apple TV, ενώ και άλλοι προγραμματιστές εξέφρασαν τις ανησυχίας του για το μέλλον του Apple TV gaming.
To ArsTechnica μίλησε με μια σειρά από γνωστός game developers που εκφράζουν ανάμεικτα συναισθήματα για την χρήση του Apple TV στον χώρο του gaming.
O Ryan Cash, o αρχηγός της ομάδας προγραμματιστών Team Alto, εξηγεί πως δεν του έκανε εντύπωση το είδε το Minecraft να αποχωρεί από το Apple TV – αλλά παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον της πλατφόρμας.
“Όχι δεν με σόκαρε το γεγονός αυτό. Εννοώ για ένα παιχνίδι αυτού του μεγέθους μπορώ να καταλάβω γιατί μπορεί να μην βρήκαν την πλατφόρμα του Apple TV ιδανική. Αν ηγούμουν αυτής της προσπάθειας εγώ η αλήθεια είναι πως θα προσπαθούσα να μείνω εκεί. Αν και η πλατφόρμα του Apple TV δεν είναι μεγάλη, έχει κάποια συνεχιζόμενη εξέλιξη και είναι ιδανική για συγκεκριμένες κατηγορίες χρηστών που μπορεί να έχουν μια gaming εμπειρία για πρώτη φορά μάλιστα”
Νωρίτερα φέτος το Alto’s Odyssey από την Team Alto κυκλοφόρησε για iPhone, iPad, και Apple TV. Ο Cash ανέφερε πως η κίνηση αυτή ήταν επιτυχημένη αλλά δεν έδωσε κάποια στατιστικά.
Ένας άλλο προγραμματιστής και CEO της Strange Flavour, Aaron Fothergill, σημειώνει πως η αφαίρεση του Minecraft από το Apple TV μπορεί να έγινε και για λόγους πολιτικής αν σκεφτεί κανείς πως ο τίτλος ανήκει στην Microsoft.
“Δεν είναι ότι το Minecraft χρειάζεται ιδιαίτερη υποστήριξη πέρα από έναν server ακόμη και αν δεν κάνουν αναβάθμιση στην έκδοση για το Apple TV. Η πρώτη μου σκέψη λοιπόν ήταν πως ίσως έγινε για πολιτικούς λόγους και σκοπιμότητες μεταξύ των δύο εταιρειών”
Ο Fothergill επίσης τόνισε πως είναι εύκολο το να “γράφεις” κώδικα για το Apple TV και πως η εταιρεία του έκανε πολλά παιχνίδια port σε αυτή την πλατφόρμα. Τονισε πως δεν έβγαλαν εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα αλλά τα κέρδη ήταν αρκετά για να δικαιολογήσουν αυτή την ενέργεια και να καλύψουν τα κόστη της.
Τέλος ο προγραμματιστής Patrick Hogan αναφέρει 3 πράγματα που πρέπει να κάνει η Apple για να δώσει νέα πνοή στο Apple TV gaming. To πρώτο είναι το να συμπεριλάβει ένα πλήρες χειριστήριο για παιχνίδια με την συσκευή, το να παρουσιάσει μέσω marketing το Apple TV ως μια gaming πλατφόρμα και τέλος να ξοδέψει χρήματα στην επένδυση δημιουργίας αποκλειστικών τίτλών, ports ενώ παράλληλα να έχει δυναμική παρουσία σε κάθε μεγάλο gaming expo και συνέδριο.