23.6 C
Athens
Friday, March 29, 2024
More

    Edward Norton: “Οι κινηματογράφοι καταστρέφουν την κινηματογραφική εμπειρία, όχι το Netflix”

    Η συνέντευξή που παραχώρησε πρόσφατα στο The Daily Beast περιείχε θεματολογία που δεν οριοθετούνταν μόνο στο σινεμά, όταν όμως η κουβέντα έφτασε σε αυτό, ο Norton εξέφρασε μια σωστή άποψη που δεν εκφράζεται συχνά δημοσίως και αφορούσε τη συρρίκνωση της κινηματογραφικής εμπειρίας η οποία ξεκινά από τις ίδιες τις αλυσίδες κινηματογράφων στις ΗΠΑ.

    “Πολλοί δημιουργοί και κινηματογραφιστές που ξέρω, παρακολουθούν και γνωρίζουν πως περισσότερο από το 60% των αμερικανικών κινηματογράφων τρέχουν τους προτζέκτορές τους σχεδόν στη μισή φωτεινότητα από αυτή που χρειάζεται για λόγους οικονομίας. Παρουσιάζουν ένα προϊόν σε κακή εικόνα και ήχο και λίγοι είναι αυτοί που παραπονιούνται. Αν οι κινηματογράφοι έκαναν σωστά τη δουλειά τους, το μεγαλύτερο ποσοστό του κοινού θα αντιλαμβάνονταν πως δε μπορεί να έχει κάτι τέτοιο στο σπίτι του. Θα ήθελα να δω κόσμο που πραγματικά λίγο πριν μπει στην αίθουσα, πηγαίνει στον διευθυντή της ενημερώνοντας τον πως αν είναι σκοτεινή η εικόνα θα ζητήσει τα χρήματά του πίσω και θα απαιτεί την καλύτερη δυνατή εμπειρία θέασης. Είχα πάει σε έναν κινηματογράφο για έλεγχο του “Motherless Brooklyn” και όσο ήμουν μέσα παίζονταν το “Captain Marvel” σε φωτεινότητα μικρότερη από τη μισή αυτής που είναι προτεινόμενη από το στούντιο. Πρέπει να εκπαιδευτεί ο κόσμος και να ζητά τα χρήματά του πίσω σε τέτοιες περιπτώσεις.”

    Η γνώμη του για τέτοια φαινόμενα σε πολυκινηματογράφους ενίσχυσε και τη γενικότερη άποψή του για το ότι η βιομηχανία δεν έχει να φοβηθεί κάτι από την ανάπτυξη του Netflix ή τις επόμενες πλατφόρμες που ετοιμάζονται:

    “Αν διαφωνώ με κάποιον σε όλη αυτή την κουβέντα είναι με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ – με κάθε σεβασμό στο πρόσωπό του. Το Netflix επένδυσε περισσότερα για το “Roma” σε σχέση με οποιοδήποτε arthouse τμήμα μεγάλου στούντιο. Έπαιξαν σε σινεμά όλου του κόσμου μια ασπρόμαυρη ισπανόφωνη ταινία. Την πρόβαλλαν σε εκατοντάδες αίθουσες εδώ. Δε μπορώ να φανταστώ οποιοδήποτε άλλο στούντιο να κάνει κάτι παρόμοιο. Συμβαίνουν πολλά καλά λόγω του Netflix, δίνεται η ευκαιρία, για πρώτη φορά τόσο μαζικά, να ακουστούν ιστορίες και φωνές που δεν έβρισκαν πρόσβαση σε αίθουσες ως τώρα.

    To Motherless Brooklyn θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στην Ελλάδα στις 28 Νοεμβρίου.

    Dimitrios Georgoulas
    Dimitrios Georgoulas
    Dimitris is the co-owner and chief in editor of AppleWorldHellas. With a PhD Degree in Wireless Sensor Networks and with more than 10 years experience in covering Apple and technology news he loves the challenges and new adventures.

    Related Articles

    Stay Connected

    19,333FansLike
    3,913FollowersFollow
    21,600SubscribersSubscribe
    - Advertisement -spot_img

    Latest Articles