Jump to content
manolisk26

iPhone από e-shop.gr

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Γνωριζετε εάν τα iphone του e-shop είναι ελληνικά η παρά εισαγωγής όπως στα καταστήματα Σκρουτζ?
 

Ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

Καταρχήν να οριοθετήσουμε κάτι:

Ο όρος παρα εισαγωγή είναι τελείως αδόκιμη εκτός αν η συσκευή έχει γίνει εισαγωγή από χώρα που δεν ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Τα καταστήματα κάνουν εισαγωγές δικές τους και στην ανοιχτή αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν κάνουν κάποια παρά εισαγωγή - το γεγονός πως δεν αγοράζουν όλοι από το επίσημο κανάλι της Apple δεν είναι μεμπτό και δεν σημαίνει πως αυτές οι συσκευές δεν έχουν κάλυψη εγγύησης από την Apple κανονικά.

Δεν υπάρχουν λοιπόν ούτε Ελληνικά iPhones ούτε παρά εισαγωγής iPhones, ή για να ακριβολογούμε για το δεύτερο θα πρέπει αυτός που τα προμηθεύτηκε να το έχει κάνει από κάποια χώρα εκτός EU, σπάνιο βέβαια.

Λογικά τα iPhones του eshop πρέπει να είναι δική του εισαγωγή από κάποιον προμηθευτή εντός EU και έτσι δεν θα έχεις κάποιο θέμα φίλε μου.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια μικρή διευκρίνιση για να μην υπάρξουν παρανοήσεις. Στο σύστημα των επίσημων επισκευαστικών κέντρων - Apple Store φαίνεται η χώρα προέλευσης που έχει εισαχθεί η κάθε συσκευή.

Που σε επηρεάζει εσένα αυτό. Ενώ καλύπτεσαι κανονικά από την ετήσια εγγύηση της Apple, θα έχεις πρόβλημα με την κάλυψη στη 2ετία εάν η συσκευή έχει χώρα προέλευσης κάποια άλλη χώρα της Ευρωπαικής ένωσης εκτός Ελλάδας. Και αυτό διότι θα πρέπει να απευθυνθείς και να κάνεις το αίτημα (βάσει του νόμου καταναλωτή της ΕΕ) για την κάλυψη στον δεύτερο χρόνο στη χώρα προέλευσης (και επίσημης μεταπώλησης). Οπότε εάν η συσκευή σου έχει εισαχθεί επίσημα στη Γερμανία και το e-shop την έχει εισάγει (μη επίσημα) από τη Γερμανία, η χώρα προέλευσης παραμένει η Γερμανία. Οπότε σε περίπτωση αιτήματος για κάλυψη στο δεύτερο έτος είναι βέβαιο ότι θα απορριφθεί πανηγυρικά από το επίσημα σύστημα επισκευών.

Επίσης ένα νέο δεδομένο που έρχεται να δυσκολέψει τη διαδικασία είναι οι συσκευές "Telco" ή αλλιώς συσκευές που έχουν πωληθεί από πάροχο (με ή χωρίς συμβόλαιο). Γι αυτές τις συσκευές υπεύθυνος για το αίτημα στη 2ετή εγγύηση βάσει Ευρωπαικής οδηγίας είναι ο εκάστοτε πάροχος (π.χ telefonica deutschland). 

 

Bonus Tip: Προσοχή στις συσκευές US και Hong Kong, Japan και λοιπές χώρες Ασίας. Λόγω διαφορετικού part number (διαφορά στο baseband της μητρικής πλακέτας ανά ήπειρο) ΔΕΝ υπάρχει υποστήριξη ούτε εντός εγγύησης σε χώρες της Ευρώπης. Το ίδιο ισχύει και για τα Apple Watch Hermes, Cellular κλπ σε χώρες που δεν υποστηρίζουν επίσημα την eSim για τα εκάστοτε ρολόγια και δεν τα εισάγουν από το επίσημο κανάλι.

  • Like 2

 Certified Macintosh Technician (2014 - )  Certified iOS Technician (2014 - )   Support Professional (2017 - )   Certified Trainer (2019 - )   CTC (2019 - )   CSA (2020 - )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


To #1 ενημερωτικό site για την Apple στην Ελλάδα

Σας προσφέρουμε όλα τα τελευταία νέα, φήμες και βίντεο για iPhone / iPad / Mac / Apple Watch / Apple TV.


Latest Blog News

×
×
  • Create New...

Important Information

Το appleworldhellas.com χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.