Jump to content

Manolis

Administrators
  • Content Count

    484
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

191 Excellent

About Manolis

  • Other groups  Certified Technician
  • Rank
    Superuser

Συσκευές

  • Mac
    MacBook Air 13" M1
  • Κινητό
    iPhone 13 Pro / Max

Recent Profile Visitors

11,122 profile views
  1. Manolis

    Self camera

    Δοκίμασες να κάνεις restore της συσκευής μέσω υπολογιστή;
  2. Καλησπέρα @apostatis, Όπως το περιγράφεις, πιθανότατα να έχει αποτύχει η κάρτα γραφικών η οποία δυστυχώς είναι ενσωματωμένη στη μητρική πλακέτα.
  3. Καλησπέρα, θα πρέπει σε πρώτη φάση να μπεις στο Recovery ώστε να κάνεις format τον δίσκο και να περάσεις ένα νέο αντίγραφο του λειτουργικού. Εάν μετά την εγκατάσταση σου ζητήσει activation με Apple ID σημαίνει πως ο υπολογιστής έχει Activation Lock σε iCloud άλλου κατόχου, κάτι που πρακτικά δε μπορείς να προσπεράσεις.
  4. Σύνδεσέ το στον υπολογιστή σου (iTunes σε Windows ή Finder σε macOS) και δοκίμασε να κάνεις την ενημέρωση από εκεί. Μπορεί να έχει κολλήσει. Επανεκκίνηση δοκίμασες;
  5. Καλησπέρα @giannistampakis και καλώς ήλθες. Μην κοιτάς αυτά που γράφουν στο ιντερνετ, ο καθένας λέει την άποψή του η οποία είναι βασισμένη στις εργασίες για τις οποίες το χρησιμοποιεί. Πολλές φορές τα reviews απευθύνονται και σε power users που ίσως τα χρησιμοποιήσουν για βαρύ compiling - rendering. Σε καμία περίπτωση δεν είναι υποδεέστερο από τον προκάτοχό του. Δούλεψέ το και είμαι σίγουρος ότι δε θα σου κολλήσει πουθενά γι αυτό που θες να κάνεις. Είναι ήδη αρκετές φορές ταχύτερο από το πιο ακριβό αντίστοιχο φορητό pc εκεί έξω.
  6. Καλησπέρα Βαγγέλη και καλώς ήλθες, Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις από τις ρυθμίσεις του iCloud το Private Relay.
  7. Ακριβώς. Να σημειωθεί επίσης, ότι η οθόνη του Air είναι ελαφρώς μεγαλύτερη. Και εγώ πάντως, για το Air θα πήγαινα λόγω design.
  8. Καλημέρα @Xarisp και καλώς ήλθες. Σαφώς θα κάνει τη χρήση που θες και ακόμα περισσότερα χωρίς να ζοριστεί σχεδόν καθόλου. Οι διαφορές με το Pro είναι κυρίως ότι το Pro έχει Touchbar, σύστημα απαγωγής θερμότητας και λίγο μεγαλύτερη μπαταρία. Αναλυτικά μπορείς να δεις τις διαφορές εδώ.
  9. Από την εφαρμογή του Remote Play στις ρυθμίσεις έχει την επιλογή να αλλάξεις την ποιότητα του streaming (Standard, low etc).
  10. Καλησπέρα και καλώς ήρθες @apostatis, Δυστυχώς δεν είναι εφικτό απ' όσο γνωρίζω.
  11. To Gov.gr Wallet είναι η νέα επίσημη εφαρμογή για τη δημιουργία, την αποθήκευση και τον έλεγχο γνησιότητας των ψηφιακών αντιγράφων της αστυνομικής ταυτότητας και του διπλώματος οδήγησης στο κινητό μας τηλέφωνο. Για την ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή, η ταυτοποίηση του πολίτη γίνεται σε πρώτο επίπεδο με τους κωδικούς στο Taxisnet και κατόπιν με την καταχώρηση κωδικού μιας χρήσης (OTP – One Time Password), ο οποίος αποστέλλεται σε αριθμό κινητού τηλεφώνου που ανήκει επιβεβαιωμένα στον πολίτη. Για τον σκοπό αυτό ο πολίτης θα πρέπει πριν εισέλθει στην εφαρμογή: είτε να έχει καταχωρίσει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ) μέσω του notify.gov.gr, είτε να έχει βεβαιώσει ψηφιακά την υπογραφή του μέσω του gov.gr (Υπεύθυνη Δήλωση, Εξουσιοδότηση, Ψηφιακή Βεβαίωση Εγγράφου, Ιδιωτικό Συμφωνητικό). Αφού αυθεντικοποιηθεί, ο πολίτης καλείται να δώσει άδεια για να λαμβάνει ειδοποιήσεις από την εφαρμογή, οι οποίες είναι απαραίτητες για την λειτουργία της λόγω του μηχανισμού συγκατάθεσης σε περίπτωση επαλήθευσης ενός ψηφιακού εγγράφου. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ενεργοποίηση της δυνατότητας εύκολης πρόσβασης (quick login), η οποία παρέχεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές κάθε συσκευής.
  12. Καλημέρα @giannopgeo, Για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω ούτε εγώ έχω κάποιο κέρδος από τους επίσημους μεταπωλητές ούτε και έχω κάποιο κατάστημα. Τα λέω όλα βασισμένος σε προσωπικές εμπειρίες συνήθως ή με βάση την εμπειρία μου καθώς συνεργάζομαι με την Apple για αρκετά χρόνια. Εάν η αρχική μου απάντηση θεωρήθηκε απόλυτη για να αποφεύγουν οι αγοραστές τους ανεπίσημους μεταπωλητές, δεν είχα τέτοιο σκοπό. Είναι λογικό βάσει των πληροφοριών που έδωσα, κάποιος να μπει στον κόπο να ρωτήσει. Δυστυχώς τα καταστήματα δεν ενημερώνουν σχετικά τους πελάτες καθώς, συνήθως, οι υπάλληλοι δε το γνωρίζουν. Επιπλέον, οι πελάτες δε γνωρίζουν αυτά που ανέφερα παραπάνω άρα δεν μπαίνουν στη διαδικασία να το ψάξουν κιόλας με αποτέλεσμα ορισμένοι να το μαθαίνουν με τον δύσκολο τρόπο. Το ποσοστό το οποίο συζητάμε φυσικά είναι μικρό αλλά δε θα ρίσκαρα να συμβουλέψω κάποιον διαφορετικά εφόσον δε γνωρίζει και θέλει να κινηθεί "safe". Εγώ προσωπικά, δεδομένου ότι αγοράζω κάθε χρόνο νέα συσκευή, δε με ενδιαφέρει ούτε η 2ετία ούτε πρακτικά η υποστήριξη. Συνεπώς αγοράζω και από "skroutz-ομάγαζα". Ωστόσο, ψάχνω πάντα να είναι τουλάχιστον EU. Εφόσον είναι US και δεν έχω άλλη επιλογή λόγω τιμής ή διαθεσιμότητας, σιγουρεύω ότι τουλάχιστον το εν λόγω κατάστημα θα αναλάβει εντός του πρώτου χρόνου εγγύησης να αντικαταστήσει τη συσκευή μου σε περίπτωση κατασκευαστικής βλάβης-ατέλειας ή θα μου επιστρέψει τα χρήματα. Φιλικά.
  13. Καλησπέρα @Olina90, πήγαινε Settings > Calendar > Accounts και βρες την επιλογή Subscribed Calendars. Από εκεί μπες μέσα και σβήσε τον Spam Λογαριασμό που καταλάθος εγκατέστησες. Στη συνέχεια όλα τα παραπάνω θα αφαιρεθούν αυτόματα.
  14. Καλημέρα @giannopgeo, κάνε ένα κόπο και ρώτησε σε ένα εξουσιοδοτημένο και θα επαληθεύσεις το 2. Τα τηλέφωνα από άλλες ηπείρους λειτουργούν σε διαφορετικές συχνότητες και ως εκ τούτου οι μητρικές τους πλακέτες διαφέρουν από το ολοκληρωμένο της baseband (qualcomm - intel etc) μέχρι και τις κεραίες (iPhone 13 mmWave antenna η οποία φαίνεται και με ένα google search). Συνεπώς ναι, τα ανταλλακτικά διαφέρουν. Τα ανταλλακτικά αυτά λοιπόν ΔΕΝ είναι διαθέσιμα από τις αποθήκες της Apple στην Ευρώπη (Ολλανδία) για τα εξουσιοδοτημένα service και ως εκ τούτου εάν αγοράσεις συσκευή που έχει προέλευση π.χ. US και η οποία εμφανίσει κάποια βλάβη (εντός και εκτός εγγύησης), δυστυχώς το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ταξιδέψεις στο κοντινότερο Apple Store για υποστήριξη. Αυτά στα αναφέρω εκ των έσω για να μην την "πατήσεις". Παρόλα αυτά είναι επιλογή σου εάν θες να το ρισκάρεις δεδομένου ότι το target σου είναι το χαμηλότερο κόστος αγοράς. Εάν όμως η συσκευή αποτύχει, είτε πριν είτε μετά, τα κόστη ή το outcome της υποστήριξης που θα υποστεί ο καταναλωτής γενικότερα, θα είναι πολύ πιο δαπανηρά από το να την αγόραζες εξ' αρχής από μια αλυσίδα επίσημου διανομέα. Kαι για να σε προλάβω, μπαταρίες και οθόνες είναι φυσικά ίδιες. Ωστόσο λόγω της έλλειψης υποστήριξης στα υπόλοιπα κομμάτια που ανέφερα παραπάνω η Apple δεν αφήνει τα εξουσιοδοτημένα να ανοίξουν στο σύστημα ΚΑΜΙΑ επισκευή υπό τον φόβο ότι εάν κάτι δεν πάει καλά θα εκτεθούν στον πελάτη. Εάν δεν ανοίξουν επισκευή δε μπορούν στη συνέχεια να ζευγοποιήσουν τα νέα parts στη συσκευή. Και πολλά ακόμη. Καλό θα ήταν λοιπόν εάν δε γνωρίζουμε κάτι σίγουρα να μην δίνουμε λάθος ή αβέβαιες πληροφορίες στους υπόλοιπους.
  15. Καλησπέρα @Dramesi και καλώς ήρθες. Απ' όσο γνωρίζουμε τα apps της Eurobank της Alpha και της Εθνικής δουλεύουν κανονικά.


To #1 ενημερωτικό site για την Apple στην Ελλάδα

Σας προσφέρουμε όλα τα τελευταία νέα, φήμες και βίντεο για iPhone / iPad / Mac / Apple Watch / Apple TV.


Latest Blog News

×
×
  • Create New...

Important Information

Το appleworldhellas.com χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.