Σε μια νέα συνέντευξη, ο ανώτερος αντιπρόεδρος μηχανικής λογισμικού της Apple, Craig Federighi, και ο αντιπρόεδρος σχεδιασμού ανθρώπινης διεπαφής της Apple, Alan Dye, κάθισαν για να συζητήσουν για την μεθοδολογία και υλοποίηση πίσω από το Dynamic Island του iPhone 14 Pro και πώς αναπτύχθηκε αυτό.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης στο ιαπωνικό περιοδικό Axis, ο Federighi, ο οποίος επιβλέπει την ανάπτυξη του iOS, είπε ότι το Dynamic Island αντιπροσωπεύει την πρώτη σημαντική αλλαγή εμπειρίας χρήστη για το iPhone από το iPhone X πριν από πέντε χρόνια.
Είναι ίσως η πρώτη σημαντική αλλαγή λειτουργίας σε πέντε χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε το iPhone X. Πριν από πέντε χρόνια, χάσαμε το κουμπί αρχικής οθόνης με το iPhone X. Αυτό έχει αναθεωρήσει ριζικά διάφορες μεθόδους λειτουργίας του iPhone, όπως τον τρόπο ξεκλειδώματος της οθόνης κλειδώματος, την επιστροφή στην αρχική οθόνη και τον τρόπο εναλλαγής εφαρμογών. Αυτή η νέα δυνατότητα άλλαξε επίσης την εμφάνιση του iPhone και με έκανε να σκεφτώ ξανά πώς να τρέξω πολλές εφαρμογές, ειδοποιήσεις και πώς να διαχειριστώ τη συνεχή συμπεριφορά στο παρασκήνιο. Ήταν μια πολύ συναρπαστική πρόκληση για εμάς να ενοποιήσουμε αυτό που συμβαίνει στο iPhone μας σε αυτό το μικρό διαδραστικό μέρος.
Ο Dye, ο οποίος παρουσίασε το Dynamic Island κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης “Far Out” της Apple τον περασμένο μήνα, είπε ότι το Dynamic Island θολώνει περαιτέρω τη γραμμή μεταξύ του σημείου που τελειώνει το υλικό και αρχίζει το λογισμικό στο iPhone, αποκαλώντας το παράδειγμα “ανάπτυξης που μοιάζει με την Apple”.
Για έναν σκοπό, οι συνεργάτες υλικού και λογισμικού μας θα συναντηθούν στο ίδιο στούντιο για να λύσουν μαζί το πρόβλημα. Αυτή η νέα δυνατότητα κατέστησε επίσης δυνατή την εμφάνιση, ειδοποιήσεων και συνεχιζόμενων λειτουργιών σε πραγματικό χρόνο χωρίς να βλέπετε τα όρια μεταξύ υλικού και λογισμικού. Νομίζω ότι είναι ένα καλό παράδειγμα ανάπτυξης που μοιάζει με την Apple.
Μιλώντας για το πού προήλθε η ιδέα του Dynamic Island, ο Dye είπε ότι η ομάδα σκέφτηκε για ποιο σκοπό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ο επιπλέον χώρος στο επάνω μέρος της οθόνης, χάρη στο μικρότερο σύστημα κάμερας TrueDepth.
Στην Apple, είναι πολύ δύσκολο να εντοπιστεί η πηγή των ιδεών. Γιατί η δουλειά μας βασίζεται σε μια τεράστια συζήτηση με διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Ωστόσο, μια από αυτές τις συζητήσεις ήταν ότι εάν η περιοχή του αισθητήρα στην οθόνη μπορούσε να γίνει μικρότερη, τι θα μπορούσε να γίνει με τον πλεονάζοντα χώρο. Δεν είναι ένα επιχείρημα που προέκυψε τον τελευταίο χρόνο, αλλά είναι ένα από τα θέματα που συζητούνται εδώ και πολλά χρόνια.
O Dye είπε ότι η περιοχή της γραμμής κατάστασης είναι ένα μικρό αλλά πολύ σημαντικό μέρος της εμπειρίας του iPhone. «Είναι ένας τομέας όπου η σκληρή δουλειά μας σε κάθε pixel έχει πολύ μεγάλο αποτέλεσμα». “Λοιπόν, υπήρχε μια ιστορία για να κάνουμε κάτι πιο ιδιαίτερο σε αυτόν τον τομέα ούτως ή άλλως. Κάτι που είναι πολύ κομψό, αλλά πολύ χρήσιμο.”
Ο Federighi σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του iPhone 14 Pro στο Steve Jobs Theatre στο Apple Park, υπήρχε μια αίσθηση έκπληξης όταν αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το Dynamic Island, λέγοντας ότι είχε την ίδια αντίδραση όταν το είδε για πρώτη φορα εσωτερικώς. «Προσωπικά, ένιωσα σαν να υπήρχε μια νέα ταυτότητα στο iPhone μου», είπε ο Federighi. “Είναι ένα πολύ λεπτό εφέ με animations, αλλά είναι λίγο διαφορετικό από τον ανθρωπομορφισμό, και νομίζω ότι έδωσε στο iPhone μια νέα ισχυρή προσωπικότητα και ζωντάνια.”
Ακολουθήστε το AppleWorldHellas στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το AppleWorldHellas στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://appleworldhellas.com/feed. Ακολουθήστε επίσης το AppleWorldHellas.com σε Facebook, Twitter, Instagram, και YouTube