Νέα συνέντευξη του Kevin Lynch αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες για το project του Apple Watch

0
1569

Πρόσφατα το WIRED δημοσίευσε ένα νέο άρθρο για το Apple Watch, δίνοντας έμφαση στην συνέντευξη που έδωσαν οι Alan Dye (Human Interface Designer) και Kevin Lynch (Vice President of Technology).

To άρθρο ξεκινάει από την στιγμή της ‘γέννησης’ του project για το Apple Watch και για το πως η ιδέα αυτή οδήγησε στην παραγωγή του προϊόντος το οποίο θα κυκλοφορήσει στα τέλη Απριλίου. Ο Lynch, προτάθηκε από ανωτέρους τους για το software development της συσκευής, αλλά όταν έγινε η πρόσληψη τους δεν είχε ιδέα ούτε ο ίδιος για το ποιες θα είναι οι ευθύνες που θα έχει στην εταιρεία.

Η Apple όχι μόνο άλλαξε τον τρόπο που ακούμε μουσική με το iPod, αλλά και το iPhone και το iPad αποτέλεσαν τις συσκευές που σημάδεψαν την πορεία της Apple κατά την διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα το Apple Watch θα αποτελέσει μια συσκευή η οποία θα φτάσει την Apple ένα βήμα πιο πάνω σε σχέση με άλλες εταιρείες.Ο Lynch ανέφερε για το πως ο Jony Ive (Vice President of Design) ανέθεσε στην ομάδα την δημιουργία μιας νέας και επαναστατικής συσκευής. Αυτό οδήγησε στην διεξαγωγή αρκετών πειραμάτων και στην εύρεση νέων ιδεών.

apple-watch-faces-development

 

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Lynch:

There were just experiments—the iPod crew had made something with a click wheel—and lots of ideas. The expectations, however, were clear: Apple’s senior vice president of design, Jony Ive, had tasked them with creating a revolutionary device that could be worn on the wrist.

H αρχική ιδεά ήταν πως σε μια τέτοια συσκευή δεν θα πρέπει να προσπαθήσουν να χωρέσουν όλες τις λειτουργίες ενός iPhone ή ενός iPad, αλλά θα πρέπει να το κάνουν μια συσκευή η οποία δεν θα τραβάει για πολύ την προσοχή εκείνου που θα το φοράει, αλλά θα τον αφήνει να δίνει περισσότερη βάση σε κάποια άλλη εργασία που μπορεί να κάνει.

Η Apple αρχικά προσπάθησε να προσπαρμόσει το iOS για μικρότερες φορητές συσκευές, αλλά τελικά παρατήρησαν πως επρόκειτο για κάτι αδύνατο καθώς το περιβάλλον χρήσης του iOS απαιτεί περισσότερη αλληλεπίδραση με τον χρήστη.

Figuring out how to send a text was illuminating. Initially the process was a lot like texting on an iPhone: addressee here, message here, confirm message. Tap to send. “It was all very understandable, but using it took way too long,” Lynch says. Also, it hurt. Seriously: Try holding up your arm as if you’re looking at your watch. Now count to 30. It was the opposite of a good user experience. “We didn’t want people walking around and doing that,” Dye says.

apple-watch-solar-faces-development

 

Αυτό οδήγησε την Apple στο να αφαιρέσει αρκετά χαρακτηριστικά από το Apple Watch λογισμικό, δίνοντας μεγαλύτερη βάση στην αποδοτικότητα του ίδιου του ρολογιού παρά στην χρήση αμέτρητων λειτουργιών που ίσως κουράσουν τον χρήστη. Το χαρακτηριστικό Short Look δίνει την δυνατότητα για γρήγορη πρόσβαση σε κάποιες από τις λειτουργίες του ρολογιού, για παράδειγμα όταν διαβάζουμε κάποιο μήνυμα, να μπορούμε γρήγορα να το μαρκάρουμε ως αναγνωσμένο ή και να το διαγράψουμε. Με άλλα λόγια, κάθε αλληλεπίδραση του χρήστη με το ρολόι θα πρέπει να γίνεται μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και πιο συγκεκριμένα, εντός λίγων δευτερολέπτων πολλές φορές.

“Some were too annoying,” Lynch says. “Some were too subtle; some felt like a bug on your wrist.” When they had the engine dialed in, they started experimenting with a Watch-specific synesthesia, translating specific digital experiences into taps and sounds. What does a tweet feel like? What about an important text?

Το Apple Watch είναι η πρώτη συσκευή στην οποία η εταιρεία δίνει αρκετές δυνατότητες επιλογής στους πελάτες κατά την διάρκεια αγοράς της. Τόσο στον τύπο του Apple Watch όσο και σε διάφορα λουράκια ή ακόμα και το μέγεθος της οθόνης του Apple Watch, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά μεταξύ των οποίων μπορεί να επιλέξει ο κάθε πελάτης. Τέλος, για εκείνους που θέλους ας ρίξουν και μια ματιά στο ίδιο το άρθρο της WIRED το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ.

Σχολιασμός στο φόρουμ