Με το «Project Catalyst», μία από τις σημαντικότερες προσθήκες στο macOS 10.15 Catalina, η Apple αποφάσισε να βοηθήσει τους προγραμματιστές έτσι ώστε να γεφυρωθούν τα λογισμικά της macOS και iOS/iPadOS στον τομέα των εφαρμογών ή τίτλων παιχνιδιών και πλέον η εταιρεία πάει στο επόμενο βήμα δίνοντας την δυνατότητα για πρώτη φορά για την δημιουργία universal αγορών.
Εφόσον λοιπόν ο προγραμματιστής ενεργοποιήσει αυτή την δυνατότητα οι χρήστες θα μπορούν να αγοράσουν την εφαρμογή του από το App Store και να την χρησιμοποιήσουν και στο Mac τους ή και ακριβώς το ανάποδο αγοράζοντας μια macOS εφαρμογή που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν και στο iPhone ή iPad τους.
Τη νέα αυτή δυνατότητα εντόπισε πρώτος ο developer Steve Troughton-Smith στον κώδικα του Xcode 11.4 beta της Apple.
Universal Purchase for Mac/iOS apps! 😱 pic.twitter.com/9yNrDmwvWD
— Steve Troughton-Smith (@stroughtonsmith) February 5, 2020
Η δυνατότητα αυτή μοιάζει πολύ με εκείνη που ήδη προσφέρει η Apple για τις πλατφόρμες iOS, iPadOS, WatchOS και tvOS, όπου αγοράζοντας μια εφαρμογή, οι χρήστες μπορούν να την χρησιμοποιήσουν σε όλες τις συσκευές τους. Οι developers φυσικά, διατηρούν το δικαίωμα να διανέμουν και να πωλούν ξεχωριστές εκδόσεις των εφαρμογών τους για διαφορετικές πλατφόρμες εφόσον θέλουν να εκμεταλλευτούν εμπορικά τις διαφορετικές εκδόσεις της δουλειάς τους για macOS, iOS και iPadOS, ωστόσο οι universal εφαρμογές είναι πολύ περισσότερο κοινότυπες πια στο οικοσύστημα iOS στις μέρες μας.
Η Apple θέλει να ενθαρρύνει τους developers να δημιουργήσουν περισσότερες εφαρμογές Catalyst, καθώς οι universal αγορές θα είναι ενεργοποιημένες εξ ορισμού στο Xcode 11.4 και οι developers θα είναι σε θέση να προσθέτουν υποστήριξη για universal αγορές στις υπάρχοντες εφαρμογές τους για Mac.