Ανάμεσα στις υπόλοιπες βελτιώσεις της Apple, ο Craig Federighi ανακοινώνει για το OS X El Capitan αυτή του Metal. Ξεκίνησε πέρυσι στο ios 8 και παρέχει τη χαμηλότερη δυνατή πρόσβαση στο GPU δίνοντας σας τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσετε τα γραφικά σας σε εφαρμογές και παιχνίδια.
Το Metal συνδυάζει την υπολογιστική ισχύ του OpenCL και τη δύναμη των γραφικών της OpenGL σε ένα API υψηλής απόδοσης που κάνει και τα δύο.
Ο Federighi προσθέτει ότι η Adobe συμφώνησε να “υιοθετήσει” το Metal στις εφαρμογές και αυτές οι βελτιώσεις θα σας εντυπωσιάσουν στα μελλοντικά παιχνίδια.
Το Metal θα είναι διαθέσιμο για το OS X El Capitan για τους developers αργότερα σήμερα και το φθινόπωρο για το υπόλοιπο κοινό.