Στα mobile games αναζήτησαν διέξοδο οι πολίτες, προκειμένου να ψυχαγωγηθούν, την περίοδο του lockdown για τον περιορισμό της μετάδοσης του νέου κορωνοϊού σύμφωνα με δημοσίευμα του SEPE. Ως αποτέλεσμα, η παγκόσμια αγορά των παιχνιδιών για κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές σημείωσε ιστορικά ρεκόρ στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του 2020. Τόσο τα downloads όσο και οι δαπάνες για mobile games εκτοξεύθηκαν το εξεταζόμενο διάστημα, καθώς πολλοί πολίτες ανά τον κόσμο αναζήτησαν σε αυτά μια διέξοδο κατά την περίοδο του εγκλεισμού.
ΗΠΑ και Ιαπωνία ήταν οι αγορές, που πραγματοποίησαν τις μεγαλύτερες δαπάνες για mobile games-Ρεκόρ όλων των εποχώνΣύμφωνα με την εταιρεία App Annie, το δεύτερο τρίμηνο του 2020 πραγματοποιούνταν 1 δισ. downloads ανά εβδομάδα. Ειδικά την πρώτη εβδομάδα του δευτέρου τριμήνου, οι εβδομαδιαίες λήψεις παιχνιδιών για κινητά έσπασαν ρεκόρ με πάνω από 1,2 δισ. downloads. Τα επίπεδα λήψεων παρέμειναν στο 1 δισ. κατά μέσο όρο σε όλη τη διάρκεια του τριμήνου, σημειώνοντας αύξηση κατά 20% σε ετήσια βάση.
Οι καταναλωτικές δαπάνες για παιχνίδια σε κινητά σημείωσαν επίσης ένα νέο τριμηνιαίο ρεκόρ, καθώς περισσότερα από 19 δισ. δολάρια δαπανήθηκαν για αγορές μέσω των καταστημάτων εφαρμογών το δεύτερο τρίμηνο. Με αυτά τα δεδομένα, οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι δαπάνες για mobile games αναμένεται να ξεπεράσουν αυτές για επιτραπέζια παιχνίδια και παιχνίδια σε κονσόλες κατά 2,8 φορές και 3,1 φορές αντίστοιχα.
Πρωτεία σε ΗΠΑ και Ιαπωνία
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία App Annie, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ιαπωνία και η Νότια Κορέα ήταν οι αγορές που εισέφεραν τις μεγαλύτερες καταναλωτικές δαπάνες στο Google Play το δεύτερο τρίμηνο του 2020, με τις ΗΠΑ και την Ιαπωνία να είναι επίσης οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης στο App Store. Οι ΗΠΑ κατέλαβαν την πρώτη θέση ως η μεγαλύτερη αγορά καταναλωτικών δαπανών σε mobile games, θέση που κατείχε η Κίνα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Πλατφόρμες
Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι η ανάπτυξη, κατά το δεύτερο τρίμηνο, ήταν ισχυρότερη στο Google Play. Ειδικότερα, οι λήψεις παιχνιδιών στο Google Play αυξήθηκαν κατά 25% από έτος σε έτος, με πάνω από 11 δισ. downloads το εξεταζόμενο διάστημα.
Μάλιστα, τα παιχνίδια αντιπροσώπευαν το 45% όλων των λήψεων στο Google Play, σε σύγκριση με το 30% σε iOS. Οι λήψεις στο App Store της Apple αυξήθηκαν κατά 20% ετησίως σε σχεδόν 3 δισ. την ίδια περίοδο.
Και τα δύο καταστήματα εφαρμογών σημείωσαν έντονη αύξηση στις καταναλωτικές δαπάνες κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η οποία ήταν κατά μέσο όρο της τάξης του 15% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι δαπάνες για παιχνίδια στο Google Play αυξήθηκαν κατά 25%, πάνω από το διπλάσιο του ρυθμού ανάπτυξης στο iOS. Τα παιχνίδια αντιστοιχούσαν επίσης στην πλειονότητα των καταναλωτικών δαπανών και στα δύο κανάλια εφαρμογών και συγκεκριμένα στο 85% στο Google Play και στο 65% στο iOS.