Το στέλεχος της Apple, Alex Rofman, λέει ότι το Apple Arcade δεν δημιουργήθηκε για να βγάλει χρήματα στην εταιρεία, αλλά επίσης επιμένει ότι οι προγραμματιστές παιχνιδιών αποκτούν εισόδημα. Το Apple Arcade κυκλοφόρησε το 2019 και στη συνέχεια συμπεριλήφθηκε στο πακέτο Apple One το 2020.
Σήμερα, καθώς πλησιάζει η πέμπτη επέτειος του, το Apple Arcade είναι επίσης το καλύτερο μέρος για χωρικά παιχνίδια για το Apple Vision Pro.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον ανώτερο διευθυντή του Apple Arcade, Alex Rofman, η υπηρεσία δεν αφορά την προώθηση χωρικών παιχνιδιών ή ακόμη και την παραγωγή χρημάτων για την Apple. «Επρόκειτο για παιχνίδια που σχεδιάστηκαν απλώς για να είναι διασκεδαστικά και ελκυστικά, δεν βασίστηκαν σε επιχειρηματικό μοντέλο, δεν βασίστηκαν σε χρονοδιαγράμματα ή διαφημίσεις βίντεο», είπε στην εφημερίδα The Guardian. «Δεν προσπαθούσαμε να αναπαράγουμε απαραίτητα τα κορυφαία είδη σε κινητά, επικεντρωθήκαμε σε παιχνίδια που δεν θα είχαν την ευκαιρία αν δεν ήταν το Arcade».
«Χρηματοδοτούμε την ανάπτυξη νέων παιχνιδιών ώστε οι προγραμματιστές να μπορούν να τα κατασκευάζουν χωρίς κίνδυνο», συνέχισε.
Μιλώντας για το “Sneaky Sasquatch” ως ένα παράδειγμα, λέει “είναι πολύ ευθυγραμμισμένο με τις αξίες της Apple: είναι ένα απίστευτα βαθύ, προκλητικό παιχνίδι, αλλά δεν υπάρχει βία. Δεν υπάρχει τίποτα προσβλητικό.”
Ο Rofman λέει ότι η Apple δίνει έμφαση στα οικογενειακά παιχνίδια και είναι μέρος του τρόπου με τον οποίο οι γονείς πρέπει να μπορούν να βασίζονται στην εταιρεία. «[Εκτός από την Apple], οι γονείς δεν μπορούν να δώσουν το iPad τους στο παιδί τους σε ένα δωρεάν παιχνίδι και να αισθάνονται άνετα ότι δεν πρόκειται να χρεωθούν 100 $ σε αγορές εντός του παιχνιδιού ή οτιδήποτε άλλο», είπε.
«Έτσι πιστεύουμε ότι το Arcade είναι μια διέξοδος για indie στούντιο με δημιουργικές, καινοτόμες ιδέες», είπε. «Αυτό είναι ακόμα σημαντικό για εμάς και θα είναι πάντα».
Δεν συμφωνούν όλοι οι προγραμματιστές παιχνιδιών και ορισμένοι λένε ότι η Apple απλά δεν ενδιαφέρεται για τα παιχνίδια. Τον Φεβρουάριο του 2024, οι προγραμματιστές είπαν ότι αρχικά οι πληρωμές του Apple Arcade ήταν γενναιόδωρες κατά την κυκλοφορία, αλλά ότι η Apple έκτοτε τις μειώνει και επίσης ακυρώνει έργα.
«Οι [προγραμματιστές] με παιχνίδια στα οποία η βάση των παικτών αυξάνεται, μπορούν να περιμένουν να δουν και τα κέρδη τους από μπόνους να αυξάνονται», ισχυρίζεται ο Rofman, «δεδομένου ότι βασίζονται στην αφοσίωση».
«Όμως, όπως μπορείτε να φανταστείτε, παρά την απίστευτα υψηλή ποιότητα του καταλόγου μας», συνέχισε, «δεν πρόκειται κάθε παιχνίδι σε έναν κατάλογο με περισσότερους από 200 τίτλους να αυξάνει τη βάση των παικτών του κάθε μήνα».
Aκολουθήστε το AppleWorldHellas στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το AppleWorldHellas στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://appleworldhellas.com/feed. Ακολουθήστε επίσης το AppleWorldHellas.com σε Facebook, Twitter, Instagram, και YouTube