Το Death Stranding Director’s Cut ήταν ένα από τα παιχνίδια που επισήμανε η Apple κατά την κυκλοφορία του iPhone 15, σημειώνοντας ότι θα εκμεταλλευόταν την επιταχυνόμενη από το υλικό ανίχνευση ακτίνων των δύο μοντέλων Pro. Αυτό επρόκειτο να κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του έτους, αλλά ο προγραμματιστής είπε τώρα ότι χρειάζεται «λίγο περισσότερο χρόνο»…
Το Ray Tracing είναι μια προσέγγιση που αναπτύχθηκε αρχικά για εργασίες CGI σε ταινίες και αργότερα έγινε χρήση του για gaming.
Το όνομα προέρχεται από το γεγονός ότι στοχεύει να προσομοιώσει τη διαδρομή κάθε ακτίνας φωτός που υπάρχει σε μια σκηνή και τον τρόπο που αυτό το φως θα αλληλεπιδράσει με τα αντικείμενα που χτυπά. Με αυτόν τον τρόπο, αποκτάτε απίστευτα ρεαλιστικό φωτισμό, αντανακλάσεις και σκιές – που είναι το κλειδί για τη δημιουργία φωτορεαλιστικών γραφικών.
Το πρόβλημα με την ανίχνευση ακτίνων είναι ότι απαιτεί τεράστια ποσά επεξεργαστικής ισχύος, γεγονός που καθιστά δύσκολο να γίνει σε ένα τηλέφωνο, ενώ εξακολουθεί να προσφέρει υψηλούς ρυθμούς καρέ.
Η ανίχνευση ακτίνων με επιτάχυνση υλικού σημαίνει παροχή κυκλωμάτων ειδικά αφιερωμένων στη διενέργεια των πολύπλοκων υπολογισμών που απαιτούνται. Επειδή μέρος του υλικού – μέρος του τσιπ A17 Pro, σε αυτήν την περίπτωση – έχει σχεδιαστεί ειδικά για ανίχνευση ακτίνων, μπορεί να το κάνει αυτό με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα, επομένως με επιτάχυνση υλικού.
Η Apple ανέφερε τέσσερα παιχνίδια που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες εντοπισμού ακτίνων με επιτάχυνση υλικού του τσιπ A17 Pro στα iPhone 15 Pro και Pro Max.
Τώρα με την επιταχυνόμενη από υλικό ανίχνευση ακτίνων — η οποία είναι 4 φορές ταχύτερη από την ανίχνευση ακτίνων που βασίζεται σε λογισμικό — το iPhone 15 Pro προσφέρει πιο ομαλά γραφικά, καθώς και πιο καθηλωτικές εφαρμογές AR και εμπειρίες παιχνιδιού. Το iPhone 15 Pro φέρνει αληθινά παιχνίδια στην παλάμη των χεριών των χρηστών με τίτλους κονσόλας που δεν έχουν ξαναδεί σε smartphone, όπως το Resident Evil Village, το Resident Evil 4, το Death Stranding Director’s Cut και το Assassin’s Creed Mirage.
Το Engadget ανέφερε ότι ο προγραμματιστής του Death Stranding Director’s Cut, 505 Games, αποκάλυψε την καθυστέρηση στην κυκλοφορία του παιχνιδιού σε iPhone, iPad και Mac.