18.6 C
Athens
Friday, May 3, 2024
More

    Η Apple συζητά την ώθηση που φέρνει στο High-End Gaming για Mac σε νέα συνέντευξη

    Ο Raymond Wong της Inverse δημοσίευσε σήμερα μια εις βάθος επισκόπηση της αυξανόμενης ώθησης της Apple προς το high-end gaming στο Mac. Η ιστορία περιλαμβάνει σχόλια από τους διευθυντές μάρκετινγκ της Apple, Gordon Keppel και Leland Martin.

    Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τους οποίους το gaming έχει βελτιωθεί στο Mac τα τελευταία χρόνια είναι η μετάβαση από τους επεξεργαστές Intel στο πυρίτιο της Apple, με αποτέλεσμα τα MacBook να παρέχουν κορυφαία απόδοση στη βιομηχανία ανά watt.

    Επιπλέον, τα τελευταία τσιπ M3, M3 Pro και M3 Max για το Mac διαθέτουν επιταχυνόμενη από το υλικό ανίχνευση ακτίνων και σκίαση πλέγματος για βελτιωμένη απόδοση γραφικών, η οποία είναι ιδιαίτερα ευεργετική για παιχνίδια AAA υψηλής ποιότητας.

    “Τώρα, κάθε Mac που διατίθεται με πυρίτιο της Apple μπορεί να παίξει παιχνίδια AAA αρκετά φανταστικά”, δήλωσε ο Keppel. “Η Apple silicon έχει μεταμορφώσει τα κύρια συστήματα μας, τα οποία έλαβαν τεράστια ώθηση στα γραφικά με τα M1, M2 και τώρα με M3.”

    Το πυρίτιο της Apple έχει επίσης ως αποτέλεσμα το Mac να έχει την ίδια υποκείμενη αρχιτεκτονική υλικού με το iPhone και το iPad, απλοποιώντας τη διαδικασία ανάπτυξης.

    «Αν κοιτάξετε τη σειρά Mac μόλις πριν από λίγα χρόνια, υπήρχε ένας συνδυασμός ενσωματωμένων και διακριτών GPU», είπε ο Martin. “Αυτό μπορεί να προσθέσει πολυπλοκότητα όταν αναπτύσσετε παιχνίδια. Επειδή έχετε πολλές διαφορετικές μεταθέσεις υλικού που πρέπει να λάβετε υπόψη. Σήμερα, το έχουμε εξαλείψει εντελώς με το πυρίτιο της Apple, δημιουργώντας μια ενοποιημένη πλατφόρμα παιχνιδιών τώρα σε iPhone, iPad και Mac. Κάποτε ένα παιχνίδι έχει σχεδιαστεί για μια πλατφόρμα, είναι μια απλή διαδικασία να το μεταφέρεις στις άλλες δύο. Βλέπουμε αυτό να παίζεται με παιχνίδια όπως το Resident Evil Village που κυκλοφόρησαν πρώτα [σε Mac] και στη συνέχεια iPhone και iPad.”

    Μια νέα τεχνολογία ενσωματωμένη στην οικογένεια τσιπ M3 είναι η Dynamic Caching, η οποία επιτρέπει στη GPU να εκχωρεί τη χρήση της μνήμης σε πραγματικό χρόνο. Η Apple λέει ότι αυτή η δυνατότητα “αυξάνει δραματικά τη χρήση και την απόδοση της GPU” για απαιτητικές εφαρμογές και παιχνίδια. Η Apple έχει κάνει βελτιώσεις που σχετίζονται με τα παιχνίδια και από την πλευρά του λογισμικού. Το macOS Sonoma διαθέτει μια νέα λειτουργία παιχνιδιού που δίνει προσωρινά προτεραιότητα στην απόδοση της CPU και της GPU για παιχνίδια.

    Η λειτουργία παιχνιδιού μειώνει επίσης τον λανθάνοντα χρόνο ήχου των AirPods και μειώνει την καθυστέρηση εισόδου με δημοφιλή ελεγκτές παιχνιδιών τρίτων, διπλασιάζοντας τον ρυθμό δειγματοληψίας Bluetooth. Νωρίτερα αυτό το έτος, η Apple κυκλοφόρησε μια νέα εργαλειοθήκη που διευκολύνει τους προγραμματιστές παιχνιδιών να μεταφέρουν παιχνίδια των Windows στο Mac.

    Η εργαλειοθήκη παρέχει ένα περιβάλλον εξομοίωσης που επιτρέπει στους προγραμματιστές να τρέξουν το υπάρχον, μη τροποποιημένο παιχνίδι των Windows στο Mac και να αξιολογήσουν γρήγορα πόσο καλά Το παιχνίδι θα μπορούσε να τρέξει στο macOS πριν γράψει οποιοδήποτε κώδικα.

    “Έχουμε δει σίγουρα ενδιαφέρον από προγραμματιστές και εκδότες όπως η Kojima Productions και η Annapurna Interactive Games για το πώς να εκμεταλλευτούμε και τα δύο μέρη του Game Porting Toolkit”, είπε ο Martin.

    “Όταν κάνετε λήψη της εργαλειοθήκης, υπάρχουν πραγματικά δύο μέρη σε αυτό. Υπάρχει αυτό το περιβάλλον εξομοίωσης και αυτό βοήθησε στην επίδειξη του σημερινού παιχνιδιού — ρίχνετε σε ένα υπάρχον παιχνίδι των Windows και βλέπετε πόσο καλά θα μπορούσε να τρέξει σε Mac. Το δεύτερο μέρος είναι το Metal shader μετατροπέας και αυτό είναι εκεί για να βοηθήσει τους προγραμματιστές να μετατρέψουν τους δεκάδες χιλιάδες κωδικούς shader τους σε Metal. Και έχουν επαινέσει πόσο απίστευτα χρήσιμο είναι αυτό και πώς τους εξοικονόμησε πολύ χρόνο στο χρονοδιάγραμμα ανάπτυξής τους.”

    Αρκετά παιχνίδια υψηλού προφίλ που κυκλοφόρησαν στο Mac φέτος, συμπεριλαμβανομένου ενός remake του Resident Evil 4, του Resident Evil Village, του Stray και του Baldur’s Gate 3. Το Death Stranding Director’s Cut και το Assassin’s Creed Mirage αναμένεται επίσης να κυκλοφορήσουν στο Mac τον επόμενο χρόνο.

    Aκολουθήστε το AppleWorldHellas στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα! Όσοι χρησιμοποιείτε υπηρεσία RSS (π.χ. Feedly), μπορείτε να προσθέσετε το AppleWorldHellas στη λίστα σας με αντιγραφή και επικόλληση της διεύθυνσης https://appleworldhellas.com/feed. Ακολουθήστε επίσης το AppleWorldHellas.com σε FacebookTwitterInstagram, και YouTube

    Dimitrios Georgoulas
    Dimitrios Georgoulas
    Dimitris is the co-owner and chief in editor of AppleWorldHellas. With a PhD Degree in Wireless Sensor Networks and with more than 10 years experience in covering Apple and technology news he loves the challenges and new adventures.