Η Apple τονίζει τα μοναδικά ρεκόρ του App Store μέχρι σήμερα

0
2922

Την επόμενη Τρίτη στις 10 Ιουλίου του 2018 έχουμε την 10η επέτειο του App Store. Το App Store παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008 έχοντας μόλις 500 εφαρμογές. Η έκρηξη που επακολούθησε και το φαινόμενο που ξεκίνησε έπιασε εξαπίνης ακόμη και την ίδια την Apple.

Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία έχουμε αναφορά στα πιο σημαντικά και μεγαλύτερα ρεκόρ του App Store αυτά τα 10 χρόνια.

Ο Apple SVP of Worldwide marketing, Phil Schiller ανέφερε:

“Στην πρώτη του αυτή δεκαετία το App Store ξεπέρασε ακόμη και τις πιο τρελές προβλέψεις μας. Από τις καινοτόμες εφαρμογές που οι προγραμματιστές τους ονειρεύτηκαν μέχρι στον τρόπο που οι καταναλωτές έκαναν αυτές τις εφαρμογές μέρος της καθημερινότητας τους – και αυτό είναι ακόμη η αρχή. Είμαστε απίστευτα υπερήφανοι για το τι έχουν δημιουργήσει οι προγραμματιστές και για το τι έρχεται τα επόμενα 10 χρόνια.”

Το App Store επέτρεψε στους προγραμματιστές ή σε ομάδες αυτών ακόμη και στούντιο να δημιουργήσουν και να διανείμουν τις εφαρμογές τους σε εκατοντάδες αν όχι εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο.

Σήμερα το App Store έχει 1 δις χρήστες.

Φύσικα η Apple στάθηκε και στην προστασία των προσωπικών δεδομένων.

“Η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών είναι τεράστιας σημασίας για το οικοσύστημα της Apple και έτσι η εταιρεία από την αρχή έλαβε πολλά και σοβαρά μέτρα και κανόνες στους προγραμματιστές για να διασφαλίσει τα δεδομένα αυτά. Έφερε λοιπόν την καλύτερη εμπειρία στους καταναλωτές με την μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια δεδομένων των χρηστών”

Μια κατηγορία στο App Store που πραγματικά εκτοξεύτηκε και συνεχίσει να σπάει όλα τα ρεκόρ είναι αυτή των παιχνιδιών. Καθώς όλο και περισσότεροι τίτλοι παιχνιδιών παρουσιάζονται τόσο οι χρήστες αλλά και οι προγραμματιστές βλέπουν πραγματικά το τι μπορεί να προσφέρει η πλατφόρμα της Apple. To γεγονός πως η εταιρεία χρησιμοποιεί τους μοναδικούς A σειράς επεξεργαστές της και σε συνδυασμό με τα πολύ ισχυρά εργαλεία του iOS οι τίτλοι παιχνιδιών όλο και περισσότερο πλησιάζουν σε γραφικά τους αντίστοιχους που συναντάμε σε κονσόλες αλλά και σε desktop υπολογιστές.

“Παιχνίδια όπως τα Heads Up!, Pokémon Go, HQ και Fortnite έχουν δημιουργήσει μια νέα βάση στον κόσμο και στο πως βλέπουν πλέον τα παιχνίδια στις mobile συσκευές ενώ νέες τεχνολογίες έχουν φέρει τίτλους παιχνιδιών με γραφικά κοντά σε αντίστοιχα σε αυτά που συναντούμε σε κονσόλες. Τίτλοι όπως οι Vainglory, The Witness και Arena of Valor, φέρνουν μια μοναδική εμπειρία παιχνιδιού σε περισσότερους από 1 δις καταναλωτές.”

Τα τελευταία χρόνια είδαμε πολλοί προγραμματιστές να αλλάζουν την τιμολόγηση ενός τίτλου από “μια τιμή” σε in-app αγορές και συνδρομές.

“Με την εισαγωγή των in-app αγορών το 2009 οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν δωρεάν μια λήψη και εν συνεχεία να πληρώσουν αν το επιθυμούν για να ξεκλειδώσουν διαφορετικά επίπεδα ενός τίτλου ή για να του αυξήσουν τις δυνατότητες. Αυτό προσέφερε την δυνατότητα σε περισσότερους χρήστες να δοκιμάσουν νέες εφαρμογές πριν τις αγοράσουν. Φτάνοντας στον Ιούνιο του 2010 είχαμε $1 δις πληρωμών στους προγραμματιστές από το πρόγραμμα των in-app και κανονικών αγορών.

Το 2011 το App Store ξεκίνησε να υποστηρίζει συνδρομητικές εφαρμογές και μέχρι το 2016 η δυνατότητα αυτή άγγιξε και τις 15 κατηγορίες του Apple. Σήμερα περισσότερες από 28,000 εφαρμογές προσφέρουν συνδρομές”

Η Apple βέβαια στάθηκε και στον τομέα της υγείας και στο Apple Watch.

“Περισσότεροι από 500 γιατροί και ερευνητές υγείας χρησιμοποιούν πλέον το ResearchKit και το CareKit software για έρευνες που συμπεριλαμβάνουν περισσότερους από 3 εκατομμύρια χρήστες για ασθένειες όπως ο Αυτισμός ή το Πάρκισον. Χάρη σε αυτά τα εργαλεία οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες iOS και Apple Watch εφαρμογές για να ελέγχουν την υγεία τους.”