Jump to content

Ερώτηση

Καλησπέρα σε όλους. Έψαξα να δω μήπως υπάρχει παρόμοιο θέμα, ώστε να μην ανοίγω νέο και δε βρήκα κάτι. Ετοιμάζομαι να παραγγείλω το iphone13. Έχω παρατηρήσει όμως ότι έχουν διαφορά στην τιμή οι δύο μεγάλες πλατφόρμες που συγκεντρώνουν καταστήματα από όλη την Ελλάδα, δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω ονόματα αλλά τις γνωρίζετε. Στη μία το βρίσκω 800+ και στην άλλη 700+. Να ανησυχήσω;

 

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social

10 answers to this question

Προτεινόμενες δημοσιεύσεις

  • 0

Καλησπέρα @Olina90, τα καταστήματα στις πλατφόρμες αυτές δεν είναι οι επίσημοι μεταπωλητές (επίσημος διανομέας στην Ελλάδα είναι οι πάροχοι και η iSquare που προμηθεύει μεγάλες αλυσίδες) και ως εκ τούτου ο καθένας μπορεί να το πουλήσει σε όποια τιμή θέλει. Παίζει ρόλο λοιπόν από ποιά χώρα το προμηθεύτηκαν, τι deal έκαναν και τι ποσοστό κέρδους βάζουν. Συνεπώς οι τιμές μεταβάλλονται δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλαφόν από τον εισαγωγέα.

Ωστόσο, οι συσκευές είναι ακριβώς οι ίδιες και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Θα πρέπει όμως να γνωρίζεις ότι:

  1. Για τις συσκευές αυτές, επειδή δεν έχουν γίνει εισαγωγή από τους επίσημους διανομείς, δεν θα μπορέσεις να διεκδικήσεις τον δεύτερο χρόνο εγγύησης βάσει της Ευρωπαικής οδηγίας καταναλωτή. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις καθώς ορισμένα από τα εν λόγω καταστήματα καλύπτουν τον δεύτερο χρόνο με δικά τους έξοδα.
  2. Οι συσκευές (τουλάχιστον οι Apple) που έχουν αγοραστεί εκτός EU, όπως από US ή Kίνα κλπ ΔΕΝ έχουν καμία υποστήριξη στην Ελλάδα είτε εντός είτε και εκτός εγγύησης καθώς τα ανταλλακτικά τους διαφέρουν και αφορούν διαφορετική αγορά. Το παραπάνω δεν ισχύει εάν το κατάστημα έχει εισάγει τη συσκευή από χώρα της Ευρώπης.
  3. Προσωπική άποψη, εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις τη συσκευή παραπάνω από ένα χρόνο και εφόσον το κόστος αγοράς από τις πλατφόρμες αυτές δεν έχει μεγάλη διαφορά από τις επίσημες τιμές, μη το ρισκάρεις. Τα κόστη επισκευής εκτός εγγύησης, εάν σου τύχει κάτι, είναι τσουχτερά.

 Certified Macintosh Technician (2014 - )  Certified iOS Technician (2014 - )   Support Professional (2017 - )   Certified Trainer (2019 - )   CTC (2019 - )   CSA (2020 - )

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
1 λεπτό ago, Manolis είπε:

Καλησπέρα @Olina90, τα καταστήματα στις πλατφόρμες αυτές δεν είναι οι επίσημοι μεταπωλητές (επίσημος διανομέας στην Ελλάδα είναι οι πάροχοι και η iSquare που προμηθεύει μεγάλες αλυσίδες) και ως εκ τούτου ο καθένας μπορεί να το πουλήσει σε όποια τιμή θέλει. Παίζει ρόλο λοιπόν από ποιά χώρα το προμηθεύτηκαν, τι deal έκαναν και τι ποσοστό κέρδους βάζουν. Συνεπώς οι τιμές μεταβάλλονται δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλαφόν από τον εισαγωγέα. Οι συσκευές είναι ακριβώς οι ίδιες και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Ωστόσο θα πρέπει να γνωρίζεις ότι:

  1. Για τις συσκευές αυτές, επειδή δεν έχουν γίνει εισαγωγή από τους επίσημους διανομείς, δεν θα μπορέσεις να διεκδικήσεις τον δεύτερο χρόνο εγγύησης βάσει της Ευρωπαικής οδηγίας καταναλωτή. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις καθώς ορισμένα από τα εν λόγω καταστήματα καλύπτουν τον δεύτερο χρόνο με δικά τους έξοδα.
  2. Τέλος, να σε ενημερώσω ότι συσκευές (τουλάχιστον οι Apple) που έχουν αγοραστεί εκτός EU, όπως από US ή Kίνα κλπ ΔΕΝ έχουν καμία υποστήριξη στην Ελλάδα ούτε εντός ούτε και εκτός εγγύησης καθώς τα ανταλλακτικά τους διαφέρουν και αφορούν διαφορετική αγορά. Το παραπάνω δεν ισχύει εάν το κατάστημα έχει εισάγει τη συσκευή από χώρα της Ευρώπης.
  3. Προσωπική άποψη, εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις τη συσκευή παραπάνω από ένα χρόνο και εφόσον το κόστος αγοράς από τις πλατφόρμες αυτές δεν έχει μεγάλη διαφορά από τις επίσημες τιμές, μη το ρισκάρεις. Τα κόστη επισκευής εκτός εγγύησης είναι τσουχτερά.

Ωραία! Με κατατοπίσατε πλήρως. Μπορώ να σας κάνω μία τελευταία ερώτηση; Διαβάζω παντού ότι το iphone13 δεν έχει σχεδόν μεγάλη διαφορά από το iphone12. Η κάμερα θεωρείτε ότι διαφέρει τόσο αυτό το cinematic κάπως έτσι το αναφέρουν; Σε σχέση με το 12.

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
1 λεπτό ago, Olina90 είπε:

Ωραία! Με κατατοπίσατε πλήρως. Μπορώ να σας κάνω μία τελευταία ερώτηση; Διαβάζω παντού ότι το iphone13 δεν έχει σχεδόν μεγάλη διαφορά από το iphone12. Η κάμερα θεωρείτε ότι διαφέρει τόσο αυτό το cinematic κάπως έτσι το αναφέρουν; Σε σχέση με το 12.

H προσωπική μου άποψη είναι ότι σαν συσκευές διαφέρουν ελάχιστα και όσοι έχουν το 12 δεν έχει νόημα να πάνε στο 13. Σε ότι αφορά το cinematic δε θα το χρησιμοποιήσεις ποτέ εκτός και εάν κάνεις επαγγελματική χρήση και η συσκευή έχει αρκετά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο (πάνω από 256GB). Είναι περιττό. Και στο απλό mode οι κάμερα τραβάει φοβερά.

Παρόλα αυτά, επειδή η διαφορά στην τιμή είναι μικρή, σκεπτόμενος την μεταπωλητική αξία ή τον έξτρα 1+ χρόνο παραπάνω σε υποστήριξη σε μελλοντικές ενημερώσεις θα πήγαινα στο 13 κατευθείαν. Ένα ακόμα + είναι ότι το 13 έρχεται στη βασική έκδοση με 128GB αντί 64GB που έρχεται το 12.


 Certified Macintosh Technician (2014 - )  Certified iOS Technician (2014 - )   Support Professional (2017 - )   Certified Trainer (2019 - )   CTC (2019 - )   CSA (2020 - )

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
2 λεπτά ago, Manolis είπε:

H προσωπική μου άποψη είναι ότι σαν συσκευές διαφέρουν ελάχιστα και όσοι έχουν το 12 δεν έχει νόημα να πάνε στο 13. Σε ότι αφορά το cinematic δε θα το χρησιμοποιήσεις ποτέ εκτός και εάν κάνεις επαγγελματική χρήση και η συσκευή έχει αρκετά μεγάλο αποθηκευτικό χώρο (πάνω από 256GB). Είναι περιττό. Και στο απλό mode οι κάμερα τραβάει φοβερά.

Παρόλα αυτά, επειδή η διαφορά στην τιμή είναι μικρή, σκεπτόμενος την μεταπωλητική αξία ή τον έξτρα 1+ χρόνο παραπάνω σε υποστήριξη σε μελλοντικές ενημερώσεις θα πήγαινα στο 13 κατευθείαν. Ένα ακόμα + είναι ότι το 13 έρχεται στη βασική έκδοση με 128GB αντί 64GB που έρχεται το 12.

Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Είστε εξαιρετικός!

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
1 λεπτό ago, Olina90 είπε:

Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Είστε εξαιρετικός!

Ευχαριστώ, για οποιαδήποτε νέα απορία είμαστε εδώ να βοηθήσουμε 😃


 Certified Macintosh Technician (2014 - )  Certified iOS Technician (2014 - )   Support Professional (2017 - )   Certified Trainer (2019 - )   CTC (2019 - )   CSA (2020 - )

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
On 7/7/2022 at 4:43 PM, Manolis said:

Καλησπέρα @Olina90, τα καταστήματα στις πλατφόρμες αυτές δεν είναι οι επίσημοι μεταπωλητές (επίσημος διανομέας στην Ελλάδα είναι οι πάροχοι και η iSquare που προμηθεύει μεγάλες αλυσίδες) και ως εκ τούτου ο καθένας μπορεί να το πουλήσει σε όποια τιμή θέλει. Παίζει ρόλο λοιπόν από ποιά χώρα το προμηθεύτηκαν, τι deal έκαναν και τι ποσοστό κέρδους βάζουν. Συνεπώς οι τιμές μεταβάλλονται δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλαφόν από τον εισαγωγέα.

Ωστόσο, οι συσκευές είναι ακριβώς οι ίδιες και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Θα πρέπει όμως να γνωρίζεις ότι:

  1. Για τις συσκευές αυτές, επειδή δεν έχουν γίνει εισαγωγή από τους επίσημους διανομείς, δεν θα μπορέσεις να διεκδικήσεις τον δεύτερο χρόνο εγγύησης βάσει της Ευρωπαικής οδηγίας καταναλωτή. Φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις καθώς ορισμένα από τα εν λόγω καταστήματα καλύπτουν τον δεύτερο χρόνο με δικά τους έξοδα.
  2. Οι συσκευές (τουλάχιστον οι Apple) που έχουν αγοραστεί εκτός EU, όπως από US ή Kίνα κλπ ΔΕΝ έχουν καμία υποστήριξη στην Ελλάδα είτε εντός είτε και εκτός εγγύησης καθώς τα ανταλλακτικά τους διαφέρουν και αφορούν διαφορετική αγορά. Το παραπάνω δεν ισχύει εάν το κατάστημα έχει εισάγει τη συσκευή από χώρα της Ευρώπης.
  3. Προσωπική άποψη, εάν έχεις σκοπό να κρατήσεις τη συσκευή παραπάνω από ένα χρόνο και εφόσον το κόστος αγοράς από τις πλατφόρμες αυτές δεν έχει μεγάλη διαφορά από τις επίσημες τιμές, μη το ρισκάρεις. Τα κόστη επισκευής εκτός εγγύησης, εάν σου τύχει κάτι, είναι τσουχτερά.

Καλημερα, νομίζω ότι κάνετε κάποιο λάθος στο σημείο 2.

Νομιζω ότι επισκευάζονται εντός εγγύησης από το επίσημο δίκτυο καθώς ελέγχουν την ημερομηνία ενεργοποίησης και τίποτα παραπάνω. Επίσης επισκευάζονται και οι εκτός εγγύησης, με χρέωση φυσικά (όπως κάθε συσκευή άλλωστε).
Όσο για τα «διαφορετικά ανταλλακτικα», δεν το έχω ξανακούσει πραγματικά. Εκτός αν εννοείται τη διαφορετική sim tray που έχουν όσα είναι για την Κίνα (δεν έχουν esim).

 

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
On 7/7/2022 at 4:28 PM, Olina90 said:

Καλησπέρα σε όλους. Έψαξα να δω μήπως υπάρχει παρόμοιο θέμα, ώστε να μην ανοίγω νέο και δε βρήκα κάτι. Ετοιμάζομαι να παραγγείλω το iphone13. Έχω παρατηρήσει όμως ότι έχουν διαφορά στην τιμή οι δύο μεγάλες πλατφόρμες που συγκεντρώνουν καταστήματα από όλη την Ελλάδα, δεν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω ονόματα αλλά τις γνωρίζετε. Στη μία το βρίσκω 800+ και στην άλλη 700+. Να ανησυχήσω;

 

Γνώμη μου είναι να το πάρετε από όπου είναι πιο οικονομικά, από ένα αξιόπιστο κατάστημα. Αυτό κάνει όλος ο κόσμος, κανένας δεν αγοράζει έχοντας στο μυαλό του πότε θα του χαλάσει. 

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
On 24/7/2022 at 9:43 ΠΜ, giannopgeo είπε:

Καλημερα, νομίζω ότι κάνετε κάποιο λάθος στο σημείο 2.

Νομιζω ότι επισκευάζονται εντός εγγύησης από το επίσημο δίκτυο καθώς ελέγχουν την ημερομηνία ενεργοποίησης και τίποτα παραπάνω. Επίσης επισκευάζονται και οι εκτός εγγύησης, με χρέωση φυσικά (όπως κάθε συσκευή άλλωστε).
Όσο για τα «διαφορετικά ανταλλακτικα», δεν το έχω ξανακούσει πραγματικά. Εκτός αν εννοείται τη διαφορετική sim tray που έχουν όσα είναι για την Κίνα (δεν έχουν esim).

 

Καλημέρα @giannopgeo, κάνε ένα κόπο και ρώτησε σε ένα εξουσιοδοτημένο και θα επαληθεύσεις το 2.

Τα τηλέφωνα από άλλες ηπείρους λειτουργούν σε διαφορετικές συχνότητες και ως εκ τούτου οι μητρικές τους πλακέτες διαφέρουν από το ολοκληρωμένο της baseband (qualcomm - intel etc) μέχρι και τις κεραίες (iPhone 13 mmWave antenna η οποία φαίνεται και με ένα google search). Συνεπώς ναι, τα ανταλλακτικά διαφέρουν.

Τα ανταλλακτικά αυτά λοιπόν ΔΕΝ είναι διαθέσιμα από τις αποθήκες της Apple στην Ευρώπη (Ολλανδία) για τα εξουσιοδοτημένα service και ως εκ τούτου εάν αγοράσεις συσκευή που έχει προέλευση π.χ. US και η οποία εμφανίσει κάποια βλάβη (εντός και εκτός εγγύησης), δυστυχώς το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ταξιδέψεις στο κοντινότερο Apple Store για υποστήριξη. Αυτά στα αναφέρω εκ των έσω για να μην την "πατήσεις".  Παρόλα αυτά είναι επιλογή σου εάν θες να το ρισκάρεις δεδομένου ότι το target σου είναι το χαμηλότερο κόστος αγοράς. Εάν όμως η συσκευή αποτύχει, είτε πριν είτε μετά, τα κόστη ή το outcome της υποστήριξης που θα υποστεί ο καταναλωτής γενικότερα, θα είναι πολύ πιο δαπανηρά από το να την αγόραζες εξ' αρχής από μια αλυσίδα επίσημου διανομέα.

Kαι για να σε προλάβω, μπαταρίες και οθόνες είναι φυσικά ίδιες. Ωστόσο λόγω της έλλειψης υποστήριξης στα υπόλοιπα κομμάτια που ανέφερα παραπάνω η Apple δεν αφήνει τα εξουσιοδοτημένα να ανοίξουν στο σύστημα ΚΑΜΙΑ επισκευή υπό τον φόβο ότι εάν κάτι δεν πάει καλά θα εκτεθούν στον πελάτη. Εάν δεν ανοίξουν επισκευή δε μπορούν στη συνέχεια να ζευγοποιήσουν τα νέα parts στη συσκευή. Και πολλά ακόμη. 

Καλό θα ήταν λοιπόν εάν δε γνωρίζουμε κάτι σίγουρα να μην δίνουμε λάθος ή αβέβαιες πληροφορίες στους υπόλοιπους.


 Certified Macintosh Technician (2014 - )  Certified iOS Technician (2014 - )   Support Professional (2017 - )   Certified Trainer (2019 - )   CTC (2019 - )   CSA (2020 - )

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
On 7/26/2022 at 9:09 AM, Manolis said:

Καλημέρα @giannopgeo, κάνε ένα κόπο και ρώτησε σε ένα εξουσιοδοτημένο και θα επαληθεύσεις το 2.

Τα τηλέφωνα από άλλες ηπείρους λειτουργούν σε διαφορετικές συχνότητες και ως εκ τούτου οι μητρικές τους πλακέτες διαφέρουν από το ολοκληρωμένο της baseband (qualcomm - intel etc) μέχρι και τις κεραίες (iPhone 13 mmWave antenna η οποία φαίνεται και με ένα google search). Συνεπώς ναι, τα ανταλλακτικά διαφέρουν.

Τα ανταλλακτικά αυτά λοιπόν ΔΕΝ είναι διαθέσιμα από τις αποθήκες της Apple στην Ευρώπη (Ολλανδία) για τα εξουσιοδοτημένα service και ως εκ τούτου εάν αγοράσεις συσκευή που έχει προέλευση π.χ. US και η οποία εμφανίσει κάποια βλάβη (εντός και εκτός εγγύησης), δυστυχώς το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να ταξιδέψεις στο κοντινότερο Apple Store για υποστήριξη. Αυτά στα αναφέρω εκ των έσω για να μην την "πατήσεις".  Παρόλα αυτά είναι επιλογή σου εάν θες να το ρισκάρεις δεδομένου ότι το target σου είναι το χαμηλότερο κόστος αγοράς. Εάν όμως η συσκευή αποτύχει, είτε πριν είτε μετά, τα κόστη ή το outcome της υποστήριξης που θα υποστεί ο καταναλωτής γενικότερα, θα είναι πολύ πιο δαπανηρά από το να την αγόραζες εξ' αρχής από μια αλυσίδα επίσημου διανομέα.

Kαι για να σε προλάβω, μπαταρίες και οθόνες είναι φυσικά ίδιες. Ωστόσο λόγω της έλλειψης υποστήριξης στα υπόλοιπα κομμάτια που ανέφερα παραπάνω η Apple δεν αφήνει τα εξουσιοδοτημένα να ανοίξουν στο σύστημα ΚΑΜΙΑ επισκευή υπό τον φόβο ότι εάν κάτι δεν πάει καλά θα εκτεθούν στον πελάτη. Εάν δεν ανοίξουν επισκευή δε μπορούν στη συνέχεια να ζευγοποιήσουν τα νέα parts στη συσκευή. Και πολλά ακόμη. 

Καλό θα ήταν λοιπόν εάν δε γνωρίζουμε κάτι σίγουρα να μην δίνουμε λάθος ή αβέβαιες πληροφορίες στους υπόλοιπους.

Καλημέρα, αρχικά θα ήθελα να πω ότι ανέφερα ότι "δεν έχω ξανακούσει" για διαφορετικά ανταλλακτικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Οπότε αρχικά σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Από εκεί και πέρα θα μπορούσατε να παροτρύνετε τους αγοραστές στο να απευθυνθούν στα καταστήματα και να ρωτήσουν αν οι συσκευές που εμπορεύονται είναι EU ή όχι. Το πνεύμα της αρχικής απάντησής σας όμως είναι να αποφεύγουν οι αγοραστές τα καταστήματα εκτός των επισήμων, κάτι που το ενισχύετε στην απάντησή σας που είναι προς εμένα.

Επίσης θα είχε ενδιαφέρον να μας πείτε (εφόσον τα γνωρίζετε εκ των έσω) σε τι ποσοστό τα καταστήματα μη επίσημης διανομής εμπορεύονται συσκευές που δεν προορίζονται για EU, καθώς και τι ποσοστό από αυτές τις συσκευές παθαίνουν βλάβες και χρειάζονται ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν σε Ελλάδα (δλδ εκτός οθόνης και μπαταρίας). Με λίγα λόγια , τι πιθανότητες έχει να αγοράσει κάποιος συσκευή προέλευσης εκτός EU και η συσκευή αυτή να πάθει κάτι μη επισκευάσιμο στην Ελλάδα;

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν διατηρώ κάποιο κατάστημα. Απλά όταν αγοράζω συσκευή κοιτάζω να βρω που είναι πιο οικονομικά, όπως όλος ο κόσμος που δεν περιμένει κάποια επιδότηση ή δεν θέλει να βάλει άτοκες δόσεις ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο... 

Τέλος, σας επιστρέφω την υπόδειξη της τελευταίας παραγράφου λέγοντας ότι καλό θα ήταν να μη μεγεθύνουμε πράγματα σχεδόν ανύπαρκτα. Κάπου εδώ νομίζω ότι εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω και η @Olina90 θα κάνει αυτό που νομίζει ότι αξίζει με βάση την τιμή και την υποστήριξη του προϊόντος.

Ευχαριστώ το forum για τη φιλοξενία... 

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social
  • 0
1 hour ago, giannopgeo είπε:

Καλημέρα, αρχικά θα ήθελα να πω ότι ανέφερα ότι "δεν έχω ξανακούσει" για διαφορετικά ανταλλακτικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Οπότε αρχικά σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Από εκεί και πέρα θα μπορούσατε να παροτρύνετε τους αγοραστές στο να απευθυνθούν στα καταστήματα και να ρωτήσουν αν οι συσκευές που εμπορεύονται είναι EU ή όχι. Το πνεύμα της αρχικής απάντησής σας όμως είναι να αποφεύγουν οι αγοραστές τα καταστήματα εκτός των επισήμων, κάτι που το ενισχύετε στην απάντησή σας που είναι προς εμένα.

Επίσης θα είχε ενδιαφέρον να μας πείτε (εφόσον τα γνωρίζετε εκ των έσω) σε τι ποσοστό τα καταστήματα μη επίσημης διανομής εμπορεύονται συσκευές που δεν προορίζονται για EU, καθώς και τι ποσοστό από αυτές τις συσκευές παθαίνουν βλάβες και χρειάζονται ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν σε Ελλάδα (δλδ εκτός οθόνης και μπαταρίας). Με λίγα λόγια , τι πιθανότητες έχει να αγοράσει κάποιος συσκευή προέλευσης εκτός EU και η συσκευή αυτή να πάθει κάτι μη επισκευάσιμο στην Ελλάδα;

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν διατηρώ κάποιο κατάστημα. Απλά όταν αγοράζω συσκευή κοιτάζω να βρω που είναι πιο οικονομικά, όπως όλος ο κόσμος που δεν περιμένει κάποια επιδότηση ή δεν θέλει να βάλει άτοκες δόσεις ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο... 

Τέλος, σας επιστρέφω την υπόδειξη της τελευταίας παραγράφου λέγοντας ότι καλό θα ήταν να μη μεγεθύνουμε πράγματα σχεδόν ανύπαρκτα. Κάπου εδώ νομίζω ότι εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω και η @Olina90 θα κάνει αυτό που νομίζει ότι αξίζει με βάση την τιμή και την υποστήριξη του προϊόντος.

Ευχαριστώ το forum για τη φιλοξενία... 

Καλημέρα @giannopgeo,

Για να μην παρεξηγηθώ δεν έχω ούτε εγώ έχω κάποιο κέρδος από τους επίσημους μεταπωλητές ούτε και έχω κάποιο κατάστημα. Τα λέω όλα βασισμένος σε προσωπικές εμπειρίες συνήθως ή με βάση την εμπειρία μου καθώς συνεργάζομαι με την Apple για αρκετά χρόνια. Εάν η αρχική μου απάντηση θεωρήθηκε απόλυτη για να αποφεύγουν οι αγοραστές τους ανεπίσημους μεταπωλητές, δεν είχα τέτοιο σκοπό. Είναι λογικό βάσει των πληροφοριών που έδωσα, κάποιος να μπει στον κόπο να ρωτήσει.

Δυστυχώς τα καταστήματα δεν ενημερώνουν σχετικά τους πελάτες καθώς, συνήθως, οι υπάλληλοι δε το γνωρίζουν. Επιπλέον, οι πελάτες δε γνωρίζουν αυτά που ανέφερα παραπάνω άρα δεν μπαίνουν στη διαδικασία να το ψάξουν κιόλας με αποτέλεσμα ορισμένοι να το μαθαίνουν με τον δύσκολο τρόπο. Το ποσοστό το οποίο συζητάμε φυσικά είναι μικρό αλλά δε θα ρίσκαρα να συμβουλέψω κάποιον διαφορετικά εφόσον δε γνωρίζει και θέλει να κινηθεί "safe". 

Εγώ προσωπικά, δεδομένου ότι αγοράζω κάθε χρόνο νέα συσκευή, δε με ενδιαφέρει ούτε η 2ετία ούτε πρακτικά η υποστήριξη. Συνεπώς αγοράζω και από "skroutz-ομάγαζα". Ωστόσο, ψάχνω πάντα να είναι τουλάχιστον EU. Εφόσον είναι US και δεν έχω άλλη επιλογή λόγω τιμής ή διαθεσιμότητας, σιγουρεύω ότι τουλάχιστον το εν λόγω κατάστημα θα αναλάβει εντός του πρώτου χρόνου εγγύησης να αντικαταστήσει τη συσκευή μου σε περίπτωση κατασκευαστικής βλάβης-ατέλειας ή θα μου επιστρέψει τα χρήματα.

Φιλικά.


 Certified Macintosh Technician (2014 - )  Certified iOS Technician (2014 - )   Support Professional (2017 - )   Certified Trainer (2019 - )   CTC (2019 - )   CSA (2020 - )

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social

Μπες στην κουβέντα

Μπορείς να απαντήσεις τώρα και να κάνεις εγγραφή αργότερα. Εάν έχεις ήδη λογαριασμό, συνδέσου για να απαντήσεις.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτή την ερώτηση...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Παρακολουθειται απο   0 μέλη

    No registered users viewing this page.


To #1 ενημερωτικό site για την Apple στην Ελλάδα

Σας προσφέρουμε όλα τα τελευταία νέα, φήμες και βίντεο για iPhone / iPad / Mac / Apple Watch / Apple TV.


Latest Blog News

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Important Information

Το appleworldhellas.com χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.