Jump to content
Manolis

[R.E.P.] iPhone 6s & 6s Plus: ανάκληση για συσκευές που δεν ανάβουν.

Προτεινόμενες δημοσιεύσεις

iphone-6s-repair-extension-program-appleworld.jpg

Η Apple έχει διαπιστώσει πως ένας συγκεκριμένος αριθμός iPhone 6s και iPhone 6s Plus τα οποία έχουν αγοραστεί μεταξύ Οκτωβρίου 2018 και Αυγούστου 2019, λόγω ελαττώματος σε εξάρτημα της μητρικής πλακέτας, ενδέχεται να μην ανάβουν. Η Apple θα καλύψει εξ' ολοκλήρου το κόστος αντικατάστασης της συσκευής με μία νέα, εφόσον πληρεί τα παρακάτω και δεν έχει υπερβεί τα δύο έτη από την ημερομηνία αγοράς.

Εάν έχεις iPhone 6s που δεν ανάβει ή σβήνει απροειδοποίητα και δεν ανάβει πάντα, τότε ίσως η συσκευή σου να ανήκει στην ελαττωματική παρτίδα. Για να το ελέγξεις αυτό θα πρέπει να εντοπίσεις τον σειριακό αριθμό του iPhone σου και να τον εισάγεις στο επίσημο δελτίο της Apple, εδώ

 

Tips:

  • Συσκευές οι οποίες έχουν ανοιχτεί-επισκευαστεί από μη εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο δεν είναι εφικτό να καλυφθούν από το πρόγραμμα της Apple, ακόμα και αν πληρούν όλες τις παραπάνω συνθήκες.
  • Εάν δεν έχεις μεριμνήσει για το backup των δεδομένων σου, δυστυχώς σε τέτοιες περιπτώσεις ενδέχεται να μην είναι εφικτή η ανάκτηση τους.

 Certified Macintosh Technician (2014 - )  Certified iOS Technician (2014 - )   Support Professional (2017 - )   Certified Trainer (2019 - )   CTC (2019 - )   CSA (2020 - )

Μοιράσου το!


Σύνδεσμος
ή μοιράσου το κατευθείαν στα παρακάτω social

Μπες στην κουβέντα

Μπορείς να απαντήσεις τώρα και να κάνεις εγγραφή αργότερα. Εάν έχεις ήδη λογαριασμό, συνδέσου για να απαντήσεις.

Επισκέπτης
Απάντησε σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Παρακολουθειται απο   0 μέλη

    No registered users viewing this page.

  • Σχετικα θεματα που εχουν αναρτηθει

    • Από Alex_Tsinioglou
      Γεια σας.
      Συσκευή: MacBook Pro 17’’ late 2011
      Πρόβλημα: Κατά την έναρξη μετά το Apple logo και αφού φορτώσει περίπου το 70% της μπάρας, εμφανίζεται άσπρη οθόνη μόνο (ελάχιστα πιο σκούρα από την αρχική οθόνη) χωρίς να προχωράει παρακάτω (το Apple logo & progress bar εξαφανίζονται).
      Δεν ξέρω αν έκανα κάτι εγώ όσον αφορά ένα uninstall ενός προγράμματος για την τηλε-εργασία (το Cisco anyconnect) το οποίο δεν μπορούσε να απεγκατασταθεί πλήρως και να το εγκαταστήσω με τις ρυθμίσεις που έπρεπε και έγραψα στο terminal τις εντολές που βρήκα στο site: (http://kb.mit.edu/confluence/display/mitcontrib/Cisco+Anyconnect+Manual+uninstall+Mac+OS).
      Επίσης κάποιες φορές την ίδια μέρα αποσύνδεε από μόνο του το Bluetooth ηχείο που είχα συνδεδεμένο.
      Έκλεισα το καπάκι για να μπει σε ύπνο και μετά από 2 ώρες περίπου που πήγα να το ανοίξω υπήρχε άσπρη οθόνη (ενώ ήταν κλειστό το καπάκι).
      Έχω προσπαθήσει και μπήκα μια φορά στο Recovery Mode μπήκα στα Utilities έτρεξα το Disk Utility - First Aid και για το Macintosh HD και για το MacOS Base System και κατάφερα να μπω στα High Sierra. Αφού δούλεψε αρκετή ώρα, μετά από λίγο πάγωσε η οθόνη, το έκλεισα από το power button και από τότε δεν κατάφερα να το ανοίξω ξανά. Έχω κάνει τα πάντα (reset NVRAM, safe mode, SMC reset, internet recovery ...) και παραμένει το ίδιο πρόβλημα χωρίς πλέον να μπορώ να μπω καν στο Recovery Mode. 
      Έτρεξα πολλές φορές το Apple Hardware Test και στα αποτελέσματα μου βγάζει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα (no trouble found). Επίσης στο Hardware Profile εμφανίζει όλες τις πληροφορίες του υπολογιστή.
      Η μόνη αναβάθμιση που έκανα είναι στη μνήμη ram (16 go). Επίσης έβαλα και την αρχική ram αλλά παραμένει το ίδιο πρόβλημα.
      Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα οποιαδήποτε πληροφορία ή λύση ή κάποιο εξειδικευμένο service που μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη αν έγινα κουραστικός.
    • Από teitzis
      Αγαπητά μέλη καλησπέρα και καλή δύναμη στο νέο lockdown που βιώνουμε. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν οι συνδρομητικές υπηρεσίες της Apple Music μπορούν να καλυφθούν και μέσω των προπληρωμένων καρτών για το iTunes. Ευχαριστώ πολύ. 


To #1 ενημερωτικό site για την Apple στην Ελλάδα

Σας προσφέρουμε όλα τα τελευταία νέα, φήμες και βίντεο για iPhone / iPad / Mac / Apple Watch / Apple TV.


Latest Blog News

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Important Information

Το appleworldhellas.com χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.