- 0
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
No registered users viewing this page.
Σας προσφέρουμε όλα τα τελευταία νέα, φήμες και βίντεο για iPhone / iPad / Mac / Apple Watch / Apple TV.
Το appleworldhellas.com χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
Καλημέρα,
Αγόρασα ένα Xs από αγγελία το οποίο είναι με την ζελατίνα αλλά ανοιγμένη την συσκευασία.
Όταν το ενεργοποίησα μου δείχνει ότι η εγγύηση έχει λήξει! Επιπλέον συνειδητοποίησα ότι το sn & imei της συσκευής είναι διαφορετικό από αυτό που είναι στο κουτί...
Ο πωλητής μου έστειλε ένα τιμολόγιο 3/2020 από I storm το οποίο όμως δεν αναγράφει imei πάνω.(?)
Κατοπιν, μπήκα να ελέγξω το imei που φαίνεται στο κουτί και μου βγάζει ότι:
“Λυπούμαστε, αλλά αυτός είναι ο σειριακός αριθμός για ένα προϊόν που έχει αντικατασταθεί. Ελέγξτε τις πληροφορίες σας και καταχωρίστε ξανά τον σειριακό αριθμό. Εάν οι πληροφορίες σας είναι σωστές, ίσως χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας”
Ο πωλητής λέει ότι ήταν για δώρο που δεν δόθηκε κλπ κλπ. Η αλήθεια είναι ότι η συσκευή φαίνεται άθικτη μιας και έχει την ζελατίνα πάνω!
Μου είπε μάλιστα αν υπάρχει θέμα θα το πάρει πίσω κ θα μου επιστρέψει τα χρήματα. (Δεν έχω βγάλει την ζελατίνα ευτυχώς).
Επειδή το πήρα σε καλή τιμή, ποια η γνώμη σας? Προφανώς θα είναι από αντικατάσταση. Γνωρίζετε τι ισχύει για την εγγυηση τους?
Ευχαριστω
Share this post
Link to post
Share on other sites