Jump to content
  • 0
agipaok

Χαμένες κλήσεις iPhone 11 Pro Max

Question

Σιγουρα εχει αντιμετωπισει καποιος να χανει κλησεις στο δικτυο της COSMOTE νομιζω στο WiFi Calling ! Εχει βρει κανεις καμμια λυση ! Γιατι η κατασταση στο σπιτι που δεν εχω σημα και εχω Wifi Call ειναι απελπιστικη ! μονο χαμενες κλησεις !

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

άλλαξε πάροχο😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
άλλαξε πάροχο[emoji6]

Πανέξυπνο! Πως δεν το σκέφτηκα! Μπράβο σου


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Κανονικά δε θα έπρεπε να συμβαίνει με το WiFi (VoIP) αυτό. Εγώ θα έκανα μια επικοινωνία μαζί τους να δω σε τι φάση βρίσκεται η γραμμή μου και αν τυχόν έχω συνεχής αποσυνδέσεις. Σε αυτή την περίπτωση είτε σου αλλάζουν κανάλι, είτε ρουτερ. Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι θέμα γραμμής.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Κανονικά δε θα έπρεπε να συμβαίνει με το WiFi (VoIP) αυτό. Εγώ θα έκανα μια επικοινωνία μαζί τους να δω σε τι φάση βρίσκεται η γραμμή μου και αν τυχόν έχω συνεχής αποσυνδέσεις. Σε αυτή την περίπτωση είτε σου αλλάζουν κανάλι, είτε ρουτερ. Ας ελπίσουμε ότι δεν είναι θέμα γραμμής.


Όχι η γραμμή είναι σούπερ! Τελευταία ενημέρωση ήταν ότι δεν είναι συμβατό το cosmote Wifi με τα καινούργια iphone!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
2 λεπτά ago, agipaok είπε:

 


Όχι η γραμμή είναι σούπερ! Τελευταία ενημέρωση ήταν ότι δεν είναι συμβατό το cosmote Wifi με τα καινούργια iphone!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Εσύ αυτό μπορείς να το ταυτοποιήσεις; Έχεις κάποια παλαιότερη συσκευή να δοκιμάσεις για 1-2 μέρες; Αν ισχύει τελικά αυτό που λένε και τους είναι γνωστό το πρόβλημα τότε λογικά θα ετοιμάζουν σύντομα και νέο carrier settings update το οποίο θα σου ζητηθεί να το κάνεις από τη συσκευή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Εσύ αυτό μπορείς να το ταυτοποιήσεις; Έχεις κάποια παλαιότερη συσκευή να δοκιμάσεις για 1-2 μέρες; Αν ισχύει τελικά αυτό που λένε και τους είναι γνωστό το πρόβλημα τότε λογικά θα ετοιμάζουν σύντομα και νέο carrier settings update το οποίο θα σου ζητηθεί να το κάνεις από τη συσκευή.


Έχει η γυναίκα μου το 8 plus! Πρέπει να το τσεκάρω εκεί!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 λεπτό ago, agipaok είπε:

 


Έχει η γυναίκα μου το 8 plus! Πρέπει να το τσεκάρω εκεί!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Για τσέκαρε το ώστε να βγάλουμε ένα πιθανό πόρισμα ;) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Για τσέκαρε το ώστε να βγάλουμε ένα πιθανό πόρισμα [emoji6] 


Όχι δεν το κάνει με το 8αρι!

Και το άλλο βέβαια που κάνει και στο δικό μου και στης γυναίκας μου, γενικά όχι στο Wifi call, είναι όταν μας παίρνει κανεις τηλ! Έρχεται αναπάντητη και κλήση μαζί!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
6 λεπτά ago, agipaok είπε:

 


Όχι δεν το κάνει με το 8αρι!

Και το άλλο βέβαια που κάνει και στο δικό μου και στης γυναίκας μου, γενικά όχι στο Wifi call, είναι όταν μας παίρνει κανεις τηλ! Έρχεται αναπάντητη και κλήση μαζί!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Άμα δε το κάνει στο 8άρι τότε ίσως έχουν δίκιο. Θεωρητικά θα βγάλουν αναβάθμιση για τις ρυθμίσεις παρόχου και θα σου βγάλει popup όταν έρθει η ώρα.

Το δεύτερο που αναφέρεις το κάνει σε συγκεκριμένο χώρο ή γενικά όπου τύχει; Γιατί για να το κάνουν και οι δύο συσκευές είναι σχεδόν αδύνατο να φταίνε αυτές. Μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει με τον πάροχο και υποψιάζομαι την κάλυψη σε συγκεκριμένο σημείο/α.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Άμα δε το κάνει στο 8άρι τότε ίσως έχουν δίκιο. Θεωρητικά θα βγάλουν αναβάθμιση για τις ρυθμίσεις παρόχου και θα σου βγάλει popup όταν έρθει η ώρα.
Το δεύτερο που αναφέρεις το κάνει σε συγκεκριμένο χώρο ή γενικά όπου τύχει; Γιατί για να το κάνουν και οι δύο συσκευές είναι σχεδόν αδύνατο να φταίνε αυτές. Μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει με τον πάροχο και υποψιάζομαι την κάλυψη σε συγκεκριμένο σημείο/α.

Και οι 2 συσκευές! Και σίγουρα όχι μόνο στο Wifi του σπιτιου! Είναι θέμα Cosmote


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
11 λεπτά ago, agipaok είπε:


Και οι 2 συσκευές! Και σίγουρα όχι μόνο στο Wifi του σπιτιου! Είναι θέμα Cosmote


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Δυστυχώς έτσι φαίνεται..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
21 ώρες πριν, agipaok είπε:


Και οι 2 συσκευές! Και σίγουρα όχι μόνο στο Wifi του σπιτιου! Είναι θέμα Cosmote


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Σίγουρα είναι θέμα Cosmote, το κάνει και στο δικό μου iphone xs το κάνει και του πεθερού μου iphone 8 σε διαφορετικά σπίτια με διαφορετικά μόντεμ. Το δικό μου μόντεμ καινούριο σε 100άρα γραμμή, του πεθερού μου παλιό σε adsl γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Σίγουρα είναι θέμα Cosmote, το κάνει και στο δικό μου iphone xs το κάνει και του πεθερού μου iphone 8 σε διαφορετικά σπίτια με διαφορετικά μόντεμ. Το δικό μου μόντεμ καινούριο σε 100άρα γραμμή, του πεθερού μου παλιό σε adsl γραμμή.


Ακριβώς! Και υποτίθεται περιμένουμε update! Αλλά το βλέπω όταν βγει το καινούργιο! Να βγάλουν για το παλιό!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Το appleworldhellas.com χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.