Jump to content

giannopgeo

Members
  • Δημοσιεύσεις

    10
  • Έκανε εγγραφή

  • Ενεργός

Αξιολογηση κοινοτητας

0 Ουδέτερη

Πληροφοριες για το χρηστη giannopgeo

  • Βαθμός
    Επίπεδο 1
  1. Το έργο με τις αυθεντικές ή μη μπαταρίες δεν το ξέρω... Μπες μέσα από τις ρυθμίσεις να δεις ποιες εφαρμογές σου καταναλώνουν μπαταρία, μήπως δουλεύει κάτι στο παρασκήνιο και δεν το ξέρεις. Εγώ για παράδειγμα, είχα το ίδιο πρόβλημα και διαπίστωσα ότι καταλάθος έκανα συγχρονισμό των φωτο στο cloud στο παρασκήνιο (ανέβαζε θερμοκρασία και τελείωνε η μπαταρία χωρίς λόγο)
  2. Γενικά μη το φοβάσαι, σταματά να λειτουργεί από μόνο του το κινητό αν φτάσει σε επικίνδυνο σημείο βγάζοντας μνμ στην οθόνη. Μου το έκανε όταν το ξέχασα στο παρπρίζ...
  3. Καλημέρα, αρχικά θα ήθελα να πω ότι ανέφερα ότι "δεν έχω ξανακούσει" για διαφορετικά ανταλλακτικά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Οπότε αρχικά σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Από εκεί και πέρα θα μπορούσατε να παροτρύνετε τους αγοραστές στο να απευθυνθούν στα καταστήματα και να ρωτήσουν αν οι συσκευές που εμπορεύονται είναι EU ή όχι. Το πνεύμα της αρχικής απάντησής σας όμως είναι να αποφεύγουν οι αγοραστές τα καταστήματα εκτός των επισήμων, κάτι που το ενισχύετε στην απάντησή σας που είναι προς εμένα. Επίσης θα είχε ενδιαφέρον να μας πείτε (εφόσον τα γνωρίζετε εκ των έσω) σε τι ποσοστό τα καταστήματα μη επίσημης διανομής εμπορεύονται συσκευές που δεν προορίζονται για EU, καθώς και τι ποσοστό από αυτές τις συσκευές παθαίνουν βλάβες και χρειάζονται ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν σε Ελλάδα (δλδ εκτός οθόνης και μπαταρίας). Με λίγα λόγια , τι πιθανότητες έχει να αγοράσει κάποιος συσκευή προέλευσης εκτός EU και η συσκευή αυτή να πάθει κάτι μη επισκευάσιμο στην Ελλάδα; Για να μην παρεξηγηθώ, δεν διατηρώ κάποιο κατάστημα. Απλά όταν αγοράζω συσκευή κοιτάζω να βρω που είναι πιο οικονομικά, όπως όλος ο κόσμος που δεν περιμένει κάποια επιδότηση ή δεν θέλει να βάλει άτοκες δόσεις ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο... Τέλος, σας επιστρέφω την υπόδειξη της τελευταίας παραγράφου λέγοντας ότι καλό θα ήταν να μη μεγεθύνουμε πράγματα σχεδόν ανύπαρκτα. Κάπου εδώ νομίζω ότι εγώ τουλάχιστον δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω και η @Olina90 θα κάνει αυτό που νομίζει ότι αξίζει με βάση την τιμή και την υποστήριξη του προϊόντος. Ευχαριστώ το forum για τη φιλοξενία...
  4. Γνώμη μου είναι να το πάρετε από όπου είναι πιο οικονομικά, από ένα αξιόπιστο κατάστημα. Αυτό κάνει όλος ο κόσμος, κανένας δεν αγοράζει έχοντας στο μυαλό του πότε θα του χαλάσει.
  5. Καλημερα, νομίζω ότι κάνετε κάποιο λάθος στο σημείο 2. Νομιζω ότι επισκευάζονται εντός εγγύησης από το επίσημο δίκτυο καθώς ελέγχουν την ημερομηνία ενεργοποίησης και τίποτα παραπάνω. Επίσης επισκευάζονται και οι εκτός εγγύησης, με χρέωση φυσικά (όπως κάθε συσκευή άλλωστε). Όσο για τα «διαφορετικά ανταλλακτικα», δεν το έχω ξανακούσει πραγματικά. Εκτός αν εννοείται τη διαφορετική sim tray που έχουν όσα είναι για την Κίνα (δεν έχουν esim).
  6. Με ελληνικές κάρτες στο wallet, δεν υπάρχει πρόβλημα στα pos της ετε . οταν πλησιάζεις το τηλ στο pos, αφού έχει βάλει το ποσό ο καταστηματάρχης, τι συμβαινει; Λογικά θα έπρεπε να σου ανοίξει το wallet και βάζοντας το αποτύπωμα να πληρώσεις
  7. giannopgeo

    Curve συμβατό με Ελλάδα!

    Έχεις κάτι νεότερο;
  8. giannopgeo

    Curve συμβατό με Ελλάδα!

    Με Apple Pay ή με την φυσική κάρτα; Πρόσεξες μήπως ποιας τράπεζας ήταν το pos?
  9. giannopgeo

    Curve συμβατό με Ελλάδα!

    Ευχαριστώ για την απαντηση! Έχεις κάνει χρήση και μέσω Apple Pay ή μόνο με τη φυσική κάρτα; Σόρρυ για τις ερωτήσεις αλλά θέλω να καταλήξω σε μία κάρτα για το Apple pay και θέλω να είμαι σίγουρος ότι θα λειτουργεί κανονικά...
  10. giannopgeo

    Curve συμβατό με Ελλάδα!

    Μιας και τη δουλεύεις, στο αφορολόγητο μετράνε οι αγορές;


To #1 ενημερωτικό site για την Apple στην Ελλάδα

Σας προσφέρουμε όλα τα τελευταία νέα, φήμες και βίντεο για iPhone / iPad / Mac / Apple Watch / Apple TV.


Latest Blog News

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Important Information

Το appleworldhellas.com χρησιμοποιεί cookies με σκοπό να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.