Η Microsoft στοχεύει στο streaming high end παιχνιδιών στο iPhone και στο iPad

229

Microsoft είχε αποκαλύψει τα σχέδια της για τη δημιουργία της δικής της game streaming υπηρεσίας για να παίζεις παιχνίδια του Xbox One από οποιαδήποτε συσκευή και αν χρησιμοποιείς (υπολογιστή, smartphone, tablet κλπ.) τον περασμένο Ιουνίο στην έκθεση E3 2018. Πιθανότατα η πρόσφατη αποκάλυψη του Project Stream της Google να επιτάχυνε τις διαδικασίες για την εταιρεία, έτσι ώστε να αποκαλύψει σήμερα το δικό της Project xCloud!

Όπως συμβαίνει με την αντίστοιχη υπηρεσία της Sony, το PlayStation Now που προσφέρεται εδώ και πολύ καιρό στην αμερικάνικη αγορά, το Project xCloud θα σας αφήνει να παίξετε παιχνίδια μέσω streaming. Αυτό σημαίνει ότι ο τίτλος που θα παίζετε δεν θα τρέχει στην δική σας συσκευή, αλλά σε κάποιον cloud server και η εικόνα θα μεταφέρεται στην οθόνη του smartphone, του tablet, του υπολογιστή ή οποιασδήποτε άλλης συσκευής σας μέσω του διαδικτύου. Θα μπορείτε να παίζετε τα παιχνίδια σας με το ασύρματο Xbox One Controller το οποίο έχει ήδη Bluetooth και μπορεί να συνδεθεί με το κινητό σας και τις υπόλοιπες συσκευές σας.

Η κύρια ιδέα πίσω από το Project xCloud είναι να μην περιορίζεται ο χρήστης σε μια παιχνιδοκονσόλα, αλλά να έχει τη δυνατότητα να παίζει απ’ οπουδήποτε τον βολεύει τη δεδομένη χρονική στιγμή. Η Microsoft αναγνωρίζει ότι το συγκεκριμένο εγχείρημα δεν είναι εύκολο και πρωτίστως θα πρέπει να βρει τρόπο να καταστήσει τα παιχνίδια του Xbox One διαθέσιμα για game streaming μέσα από τους cloud servers της, ενώ το δεύτερο μεγαλύτερο βήμα αφορά την εξασφάλιση ότι η ποιότητα και η εμπειρία gaming θα είναι η ίδια σε όλες τις συσκευές και όλες τις οθόνες.

Οι πρώτες δοκιμές της υπηρεσίας θα γίνουν στις αρχές του 2019. Η Microsoft ήδη μπορεί να εξυπηρετήσει 140 χώρες, καθώς έχει 54 datacenters σε όλο τον κόσμο και έχει αρχίζει να τα εξοπλίζει με ειδικό hardware για να ανταπεξέλθουν.
Ο στόχος του xCloud είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας εμπειρία σε όλους τους gamers ανεξαρτήτως του που βρίσκονται και της συσκευής που χρησιμοποιούν.

 

Οι αρχιτέκτονες της εταιρίας προσπαθούν να δημιουργήσουν παράλληλα το καλύτερο δυνατό touch overlay για τις περιπτώσεις που τυχαίνει να μην έχετε πρόσβαση σε κάποιο Xbox χειριστήριο, ενώ  εξερευνούν όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες δικτύων, αλλά και κωδικοποίησης και αποκωδικοποίησης βίντεο για να πετύχουν όσο το δυνατόν λιγότερο latency. Για την ώρα η δοκιμαστική εμπειρία απαιτεί 10 megabits το δευτερόλεπτο και μπορεί να τρέξει σε 4G δίκτυο.